Ποιες μάρκες αυτοκινήτων ζητούν πρόσφυγες;
Η Porsche επιθυμεί να ενσωματώσει όσο γρηγορότερα γίνεται τους πρόσφυγες στη γερμανική αγορά εργασίας. Ο υπεύθυνος προσωπικού της εταιρείας με έδρα τη Στουτγκάρδη, Τόμας Έντιγκ, δήλωσε στη γερμανική εφημερίδα ‘’Automobilwoche’’, ότι «το θέμα των προσφύγων απασχολεί βεβαίως και εμάς και σκεπτόμαστε εντατικά, πώς θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε στοχευμένα. Υπάρχουν πολλές σκέψεις γιαυτό. Το ‘’έτος υποστήριξης στην Porsche’’ θα μπορούσε να προσφέρει βοήθεια στην εκπαίδευση νέων ανθρώπων, όμως λείπουν προς το παρόν γιαυτό οι απαραίτητες νομοθετικές προϋποθέσεις». Όμως και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, Ματίας Μίλερ, ζήτησε από τους κορυφαίους μάνατζερ της οικονομίας να τοποθετηθούν ξεκάθαρα ενάντια στην ξενοφοβία και στον ρατσισμό και να δείξουν μεγαλύτερη αλληλεγγύη προς τους πρόσφυγες. Όπως δήλωσε ο Μίλερ στην εφημερίδα ‘’Suddeutsche Zeitung’’, «είναι πλέον καιρός, να πούνε οι καθοδηγητές της οικονομίας τη γνώμη τους για συγκεκριμένα πράγματα. Πρέπει να αντισταθούμε στον εξτρεμισμό και να κρατήσουμε σωστή στάση. Η βιομηχανία δεν πρέπει να κάνει πίσω από φόβο για την τιμή κάποιας μετοχής ή προσωπικών επιθέσεων. Δεν επιτρέπεται να κάνει κάτι τέτοιο η οικονομία, σε τελική ανάλυση αποτελούμε μέρος της κοινωνίας». Ο Μίλερ προχώρησε μάλιστα ένα βήμα παραπέρα και δήλωσε αντίθετος με τον διαχωρισμό μεταξύ πολιτικών και οικονομικών προσφύγων, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Εύχομαι σε κάθε άνθρωπο σε αυτόν τον κόσμο, να έχει κάθε ημέρα ζεστό φαγητό και να μπορεί να κοιμάται ήσυχος. Κανένας άνθρωπος δεν εγκαταλείπει με τη θέλησή του και με ελαφριά καρδιά την πατρίδα του». Το Νούμερο Ένα της Porsche απάντησε ορθά κοφτά και στο ερώτημα, πώς θα μπορούσε να βοηθήσει πρακτικά η βιομηχανία, λέγοντας «με νέες θέσεις εργασίας». Ανάλογες δηλώσεις έκανε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler (Μercedes και Smart), Ντίτερ Τσέτσε, ο οποίος ανακοίνωσε την πρόθεση της εταιρείας του, να προσφέρει εργασία στους πρόσφυγες. «Σκέφτομαι, ότι θα μπορούσαμε να ενημερώσουμε στα κέντρα υποδοχής τους πρόσφυγες για τις δυνατότητες και τις προϋποθέσεις., για να βρουν δουλειά στη Γερμανία ή στη Daimler. Οι περισσότεροι πρόσφυγες είναι νέοι, καλά εκπαιδευμένοι και με υψηλά κίνητρα. Ακριβώς τέτοιους ανθρώπους ψάχνουμε», ανέφερε ο Τσέτσε στην κυριακάτικη εφημερίδα ‘’Bild am Sonntag’’. Πρόσθεσε επίσης, ότι «μπορούν να μας βοηθήσουν – όπως πριν δεκαετίες οι ξένοι ‘’γκασταρμπάιτερ’’- να διατηρήσουμε ή ακόμη και να αυξήσουμε την ευημερία μας. Η Γερμανία δεν μπορεί να καλύψει πλέον τις κενές θέσεις εργασίας μόνον με Γερμανούς». Τον Αύγουστο του 2015 καταγράφηκαν επίσημα στη Γερμανία 2,8 εκατ. άνεργοι, ενώ τα ποσοστά ανεργίας ήταν τα χαμηλότερα από τον Αύγουστο του 1991.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!