Τα πάθη των SUV της Nissan

Γιώργος Βαρίνος
Τα πάθη των SUV της Nissan
Η Nissan αποκαλύπτει τις περίεργες και ευφάνταστες πολλές φορές δοκιμές, στις οποίες υποβάλλονται με εξαντλητική επανάληψη τα SUV μοντέλα της.

Η αξιοπιστία, η αντοχή και η πιστότητα είναι δύσκολοι στόχοι για έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων και απαιτούν αφοσίωση και σκληρή δουλειά. Την οποία φαίνεται να διαθέτει η Nissan, μαζί με αρκετή δόση χιούμορ, όπως αποδεικνύουν οι δοκιμές που πραγματοποιεί στα μοντέλα της. Έτσι, αν αναρωτιέστε για την αντοχή της γυάλινης οροφής του Qashqai σε περίπτωση που μια… καφέ αρκούδα αναρριχηθεί σε αυτό, μην ανησυχείτε. Η Nissan πραγματοποιεί δοκιμές που αποδεικνύουν ότι αντέχει! Οι μηχανικοί της Nissan προσεγγίζουν με μεγάλη αυστηρότητα καταστάσεις που έχουν ως στόχο να προσομοιώσουν την πλέον επίπονη χρήση ενός αυτοκινήτου, σε καθημερινή βάση. Ενδεικτικά αυτές περιλαμβάνουν:

• Τη χρήση ειδικών ρομπότ για να ανοίξουν και να κλείσουν τα παράθυρα τουλάχιστον 30.000 φορές ανά μοντέλο, ενώ με την χρήση ειδικής ηφαιστειακής σκόνης δοκιμάζεται η αντοχή από ρύπους αλλά και η αξιόπιστη διαρκής λειτουργία του μηχανισμού των παραθύρων.

• Την ενεργοποίηση των υαλοκαθαριστήρων για 480 ώρες σε διαφορετικές ταχύτητες και ρυθμίσεις, καθώς και την προσομοίωση σε ποικίλες καιρικές συνθήκες.

• Τη λειτουργία των φλας (δεξιά και αριστερά ) 2,25 εκατομμύρια φορές σε κάθε μοντέλο

 

• Τη λειτουργία του ηχοσυστήματος σε υψηλή ένταση για συνολικά 1.200 ημέρες (δηλαδή για περίπου 1,7 εκατομμύρια λεπτά) χρησιμοποιώντας ειδικά επιλεγμένα μουσικά κομμάτια που καλύπτουν το ευρύτερο φάσμα των συχνοτήτων. Αυτά περιλαμβάνουν τραγούδια της Mariah Carey για τις ψηλές νότες, όπως και μπάσα από μουσική German House.

• Χρήση μια σειράς από διαφορετικά ποτήρια, μπουκάλια και δοχεία, προκειμένου να ελεγχθεί η χρησιμότητα των θηκών για ποτήρια στο εσωτερικό αλλά και στις πόρτες. Προκειμένου να γίνει αντιληπτό το μέγεθος της αφοσίωσης των μηχανικών της Nissan στην τελειότητα, όταν αυτοί διαπίστωσαν ότι στην μπροστινή θήκη της πόρτας του Qashqai, δεν χωρούσε μια συγκεκριμένη φιάλη από τσάι, προτίμησαν αντί να συμβιβαστούν με την όποια δυσαρέσκεια που θα προέκυπτε από μια τέτοια εξέλιξη, να τροποποιήσουν το σχέδιο της θήκης, με κόστος που ξεπέρασε τις 50.000€ !

Παράλληλα οι ίδιοι μηχανικοί, με την βοήθεια των ρομπότ, ανοιγόκλεισαν τα καπό των SUV για πάνω από 48.000 φορές, αλλά και τις πόρτες τους για 1,2 εκατομμύρια φορές. Κάτι τέτοιο μπορεί να φαντάζει ακραίο, όμως η Nissan οφείλει να υπερβαίνει την προβλεπόμενη χρήση των εξαρτημάτων αυτών, σε σχέση με τη συνήθη χρήση που κάνουν οι πελάτες της, κατά τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!