O άνθρωπος που ανέλαβε να σώσει τη VW
Χαμηλών τόνων, οπαδός της Μπάγερν Μονάχου, αθλητικός, λάτρης της σπορ οδήγησης και…φρεσκοερωτευμένος. Ο Ματίας Μίλερ υπήρξε από τα νεανικά του χρόνια ένας πιστός στρατιώτης του ομίλου VW, ανέβηκε την επετηρίδα βήμα προς βήμα και απ΄ όπου πέρασε έχει να επιδείξει επιτυχημένο έργο.
Ο 62χρονος ξεκίνησε ως μαθητευόμενος μηχανουργός στην Audi στο Ινγκολσταντ, σπούδασε πληροφορική και επέστρεψε στη μάρκα με σήμα τα τέσσερα δαχτυλίδια, όπου άρχισε να χτίζει την καριέρα του. Τα επόμενα βήματα μπορεί να τα βρεί εύκολα κάποιος στο Ιντερνετ, λίγοι γνωρίζουν όμως ποιος είναι ο άνθρωπος που ανέλαβε να σώσει τη VW. Όσοι έχουν συνεργαστεί με τον ασπρομάλλη μάνατζερ, διαβεβαιώνουν ωστόσο ότι αν υπάρχει κάποιος που είναι σε θέση να φέρει σε πέρας μία τέτοια αποστολή αυτοκτονίας, τότε αυτός είναι ο Μίλερ.
Στην πρώτη ομιλία του ως Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, είχε πει ότι «παλαιότερα πληρωνόμουν για την εργασία μου, σήμερα πληρώνομαι για να μιλάω». Από τη νέα του θέση στη VW θα πρέπει ωστόσο να εργάζεται αποτελεσματικά, αλλά και να μιλάει συνέχεια στους πελάτες και στους εμπόρους της μάρκας, στα Μέσα Ενημέρωσης, σε πολιτικούς, οικολογικές οργανώσεις, εργατικά συνδικάτα, γενικότερα σε όλον τον κόσμο!
Ο Μίλερ δεν διακρίνεται για τις ρητορικές του ικανότητες, αντίθετα είναι άνθρωπος των πράξεων και νιώθει νέος παρά τα 62 του χρόνια. Όπως έχει αποκαλύψει, «έμαθα να οδηγώ γρήγορα στην Porsche», ενώ του αρέσει να απολαμβάνει τις χαρές της ζωής. Αθλείται συστηματικά, κάνει πεζοπορία και παίζει τένις, κατά προτίμηση μάλιστα με την 42χρονη Μπάρμπαρα Ρίτνερ. Η ξανθιά γυναίκα είναι Διευθύντρια της εθνικής τένις της Γερμανίας, που συμμετέχει στο Federation Cup και σύμφωνα με δημοσιεύματα αποτελεί από την αρχή της χρονιάς ζευγάρι και στη ζωή με τον –παντρεμένο και πατέρα δύο παιδιών- Ματίας Μίλερ.
Ο Νούμερο Ένα της VW λατρεύει επίσης το ποδόσφαιρο και δηλώνει οπαδός της Μπάγερν Μονάχου και της Στουτγκάρδης, παρακολουθεί όμως με ενδιαφέρον και τα παιχνίδια της Βόλφσμπουργκ και της Ινγκολσταντ, αφού οι δύο ομάδες έχουν χορηγό τη Volkswagen. Το πρώτο αυτοκίνητο του Μίλερ ήταν ένας Σκαραβαίος της VW, σήμερα παρκάρουν στο γκαράζ του ένα κλασικό Fiat Topolino του 1938, ένα Audi TT πρώτης γενιάς και μία Porsche GT3 RS 4.0.
Σε αυτά θα προστεθεί σίγουρα και ένα μοντέλο της VW. Ίσως επιλέξει μάλιστα ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο με μετατροπές, που θα έχουν κάνει τον κινητήρα του πραγματικά «καθαρό» και με χαμηλές εκπομπές ρύπων! Θα ήταν μία καλή αρχή για τον άνθρωπο, που ξεκίνησε από χαμηλά για να φτάσει στην κορυφή του Εβερεστ την ώρα της χειρότερης χιονοθύελλας.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!