Tι γίνεται με τη VW στην Ελλάδα;

Πέτρος Πιτσίνης
Tι γίνεται με τη VW στην Ελλάδα;
Πόσα «πειραγμένα» ντιζελοκίνητα Volkswagen κυκλοφορούν στη χώρα μας και πώς θα γίνει η διαδικασία αφαίρεσης του παράνομου λογισμικού και η επιδιόρθωσή τους;
Η Volkswagen παραδέχθηκε επίσημα, ότι κυκλοφορούν σε όλον τον κόσμο περίπου 11 εκατ. πετρελαιοκίνητα μοντέλα της με ένα «πειρατικό» λογισμικό, που φροντίζει να φαίνονται ότι εκπέμπουν πολύ λιγότερους ρύπους και κυρίως οξείδια του αζώτου. Είναι λοιπόν φυσικό να υπάρχει μία ανασφάλεια και μεταξύ των Ελλήνων πελατών της γερμανικής εταιρείας, που δεν γνωρίζουν ακόμη, τι ακριβώς ισχύει στη χώρα μας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Kosmocar, Στηβ Σήρτης, ανέφερε, ότι η ελληνική αντιπροσωπεία της VW δεν έχει λάβει ακόμη στοιχεία από το εργοστάσιο. «Ετσι δεν γνωρίζουμε προς το παρόν αν κυκλοφορούν τέτοια μοντέλα με πειραγμένα λογισμικά στην Ελλάδα και ποιος είναι ο αριθμός τους». Ο κύριος Σήρτης τονίζει ωστόσο, ότι «όλα τα αυτοκίνητα της VW παραμένουν απολύτως ασφαλή.». Εκπρόσωπος της διοίκησης της Volkswagen Γερμανίας είχε δηλώσει πάντως πρόσφατα, ότι πιθανότατα μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα θα γνωρίζουν οι αντιπροσωπείες κάθε χώρας, πόσα πετρελαιοκίνητα μοντέλα με συστήματα παραποίησης των εκπομπών ρύπων έχουν ταξινομηθεί σε αυτές. Η ελληνική αντιπροσωπεία της VW δεν έχει ενημερωθεί ακόμη, πώς θα γίνει η επιδιόρθωση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, όμως όλη η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί δωρεάν με κονδύλια ύψους 6,5 δις ευρώ της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα συγκεκριμένα οχήματα μπορούν να κυκλοφορούν κανονικά χωρίς πρόβλημα και οι ιδιοκτήτες τους θα ειδοποιηθούν με συστημένες επιστολές από τις κατά τόπους αντιπροσωπείες, για να προσέλθουν στα συνεργεία. Η γερμανική κυβέρνηση έχει δώσει διορία έως τις 7 Οκτωβρίου στον όμιλο Volkswagen, για να παρουσιάσει μέχρι τότε έναν πλήρη κατάλογο ενεργειών με σκοπό την επιδιόρθωση των αυτοκινήτων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!