Κι όμως, είναι Harley Davidson
Μετά την ηλεκτρική Harley που παρουσίασε ως πρωτότυπο η ίδια η αμερικανική εταιρεία με την ονομασία LiveWire, η Stealth ίσως να μην φαντάζει και τόσο μεγάλη έκπληξη. Φυσικά και δεν έχει τίποτα από τον κλασικό και δεδομένο χαρακτήρα της αμερικανικής εταιρείας, εκτός ίσως από τον κινητήρα V2 των 750 κ.εκ. της νέας γενιάς των εισαγωγικών της cruiser.
Οι σκληροπυρηνικοί της μάρκας ας μην ανησυχήσουν ακόμα, καθώς η Stealth δεν είναι επίσημη συμμετοχή της Harley στην έκθεση της Μπανγκόκ. Είναι μια κατασκευή του ιδιοκτήτη της τοπικής αντιπροσωπείας στην Ταϊλάνδη, του Ρίτσι Γουίλσον, που προφανώς ζήλεψε τη δόξα των GS της BMW ή των Adventure της KTM και θέλησε να την μετουσιώσει σε μια Harley. Με βάση λοιπόν τον κινητήρα του μοντέλου street 750 δημιούργησε τη δική του πρόταση για μια μοτοσικλέτα περιπέτειας με τροχούς διαμέτρου 21 ιντσών εμπρός και 18 πίσω, χωμάτινα ελαστικά και αναρτήσεις της Ohlins. Το κοστουμάκι της Stealth είναι χειροποίητο και δικής του επινόησης, ενώ όπως υποστηρίζει ο ίδιος η μοτοσικλέτα έχει χαμηλό κέντρο βάρους και είναι πολύ εύκολη στην οδήγηση.
Δεν ξέρουμε αν αυτή η ιδέα του Ταϊλανδού αντιπροσώπου θα πυροδοτήσει τίποτα παράξενες τάσεις customizing των Harley σε Enduro, αν και με οτιδήποτε έχουν δει τα μάτια μας έως σήμερα με βάση της αμερικανικές μοτοσικλέτες, κάτι τέτοιο δεν θα ήταν απίθανο.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!