Φοβερός αγώνας και τρομερός ο Φερστάπεν που νίκησε στην Αυστρία

Ο αγώνας ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, με έναν διψασμένο για νίκη Ράικονεν να προσπαθεί στα πρώτα μέτρα, να τεθεί επικεφαλής δίχως όμως επιτυχία. Ο Μπότας έκανε κακή εκκίνηση και ο Χάμιλτον ήταν αυτός που πήρε κεφάλι στην πρώτη στροφή, με 2ο τον Ράικονεν και 3ο τον Φερστάπεν. Ωστόσο ο Μπότας επανέκτησε τις χαμένες θέσεις και βρέθηκε 2ος στο τέλος του πρώτου γύρου.
Με το PulseBet*, νιώθεις το παλμό του Live στοιχήματος όπως ποτέ ξανά– Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
Το δράμα άρχισε όμως, όταν αποχώρησε με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ο Μπότας, ενώ ένα σφάλμα στρατηγικής κατά την διάρκεια του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας κατέστρεψε και τον αγώνα του Χάμιλτον αφού δεν άλλαξε γρήγορα ελαστικά όπως έκαναν η Ferrari αλλά και η Red Bull.
Δύσκολα πέρασε όμως και ο Ρικιάρντο που αντιμετώπισε πρόβλημα μπλίστερινγκ με τα πίσω ελαστικά του, μπήκε για αλλαγή και λίγους γύρους μετά, αναγκάστηκε και σε εγκατάλειψη από πρόβλημα στον κινητήρα του.
Στη συνέχεια ήταν η σειρά του Χάμιλτον να ταλειπωρηθεί από μπλίστερινγκ στα πίσω ελαστικά του και έτσι να να αναγκαστεί να μπει για αλλαγή ελαστικών, χάνοντας κάθε ελπίδα για την νίκη, αφού βγήκε εμπρός από τον Φέτελ. Στη συνέχεια η πίεση του Φέτελ απέδωσε καθώς ο Γερμανός τον πέρασε παλικαρίσια. Η καταστροφή για την Mercedes ολοκληρώθηκε όταν ο Χάμιλτον αντιμετώπισε και απώλεια πίεσης στην αντλία καυσίμου και αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη από την 4η θέση.
Μόλις εγκατέλειψε ο Χάμιλτον το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε στο αν θα καταφέρει ο Ράικονεν να πιάσει τον Φερστάπεν. Ο Ολλανδός τελικά κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία με 2ο τον Ράικονεν και 3ο τον Φέτελ.
Εντυπωσιακά οδήγησαν οι δύο οδηγοί της Haas που τερμάτισαν στην 4η θέση ο Γκροζάν και στην 5η θέση ο Μάγκνουσεν. Καλά τα πήγαν όμως και οι δύο Force India με τον Οκόν να τερματίζει 6ος και τον Πέρεζ 7ο.
Ο Αλόνσο για άλλη μια φορά έδειξε πως με καλύτερο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βρίσκεται στην διεκδίκηση του τίτλου καθώς τερμάτισε 8ος. Και τέλος οι δύο Sauber κατάφεραν να τερματίσουν στους βαθμούς με τον Λεκλέρκ 9ο και 10 τελικά τον Έρικσον.
Ο Φέτελ πλέον ξαναπαίρνει κεφάλι στο πρωτάθλημα έστω με έναν βαθμό και όλα πάλι ξεκινούν από την αρχή. Παρακολουθούμε το καλύτερο πρωτάθλημα των τελευταίων ετών, καθώς Ferrari, Μercedes και Red Bull έχουν από 3 νίκες η κάθε μία.
Τα αποτελέσματα του αγώνα στην Αυστρία είναι:
Και πλέον η βαθμολοgία στο πρωτάθλημα διαμορφώνεται ως εξής:
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!
Redn'White
Άριστος ο Μαξ. Και είναι μόλις 20. Εξαιρετική η στρατηγική της Red Bull. Συνεχίζουμε!
AntonyT
Θα συνάρχω την Ferrari για το fair play της, θα μπορούσε να φέρει τον Vettel μπροστά από τον Raikkonen, αλλά δεν το έπραξε, βέβαια δεν είμαι σίγουρος τι θα γινόταν εάν μιλούσαμε για +7 (νίκη Vettel) αντί για +3 βαθμούς. Η Ferrari χρειάζεται ένα οδηγό που να καλύπτει της ατυχίες/προβλήματά του πρωτοπορούν ή και να κόβει θέσεις μπαίνοντας σφήνα. Αυτήν την δουλειά την κάνει μια χαρά ο Bottas. H επιλογή της αυτή τονώνει την αυτοπεποίθηση του Raikkonen. Η Mercedes φαίνεται να έχει πρόβλημα με τον κινητήρα της και δεν είμαι σίγουρος εάν στο Silverstone θα τα «δώσει» όλα, έτσι βλέπω σε ρυθμό αγώνα να υστερούν σε σχέση με σήμερα, αν και θα πατήσουν το parry mode στο Q3. Βέβαιά να δούμε τι θα πει η αυτοψία μήπως και το πρόβλημα του Hamilton δεν ήταν κινητήρας αλλά κάποιο άλλο. Σήμερα ο Max οδήγησε ώριμα (αν και ακούμπησε τοn Raikkonen την αρχή και λίγα εκατοστά έλειψαν για να είχαμε ανάλογο περιστατικό με Vettel/Bottas στην Καναδά) και αντί να πιέσει περίμενε να δούνε τι θα κάναν και οι άλλοι, εάν πίεζε όταν πήρε την πρωτοπορία ίσως είχε τα ιδιά προβλήματά με τον Ricciardo (πρώτα ελαστικά/μετά κινητήρας). Εν τέλη ωραίος αγώνας ανεξάρτητου αποτελέσματος, αν κα με τις εγκαταλείψεις το βάθρο τερμάτισε 1 γύρο μπροστά από τους υπόλοιπους.
zackspeed
Ένας αγώνας που είχε άγρια ομορφιά. Δίκαια νίκη του Φερστάπεν, καλή εμφάνιση απο Σκουντερία. Έντονη καταπόνηση των ελαστικών απο την Μερσέντες και διπλή μηχανική εγκατάλειψη. Ο επόμενος αγώνας θα έχει τα αναδιαμορφωμένα ελαστικά για τελευταία φορά φέτος (πιο λεπτό πέλμα). Μέχρι στιγμής αυτό έχει ευνοήσει τις Μερσέντες. Για να δούμε αυτή την φορά. Υ.Γ.: Αν χθές στην θέση του Φέτελ ήταν ο Χάμιλτον θα υπήρχε ποινή ή θα το κάνανε α βα βα το θέμα; ίσως και να του στοίχησε η θέση εκκίνησης σήμερα.
Nikos Steliatos
Ωραίος αγώνας πολύ καλός Κίμι μπορεί να έγινε το συμβάν στον πρώτο γύρω αλλά δεν θα μείνω εκεί. Ο Μαξ έκανε καλή συντήρηση έτσι ώστε να πάρει εύκολα την νίκη. Είναι δικαίωμα του Κίμι να σταματήσει αλλά πιστεύω ότι έχει ακόμα να δείξει το ποσό καλός ειναι.Σε σχέση με το 2017 τα αποτελέσματα του σε όλα τα Σ/Κ ειναι φέτος 10 φορές καλύτερα.Για μένα ο καλύτερος του γκριντ σε φυσική ταχυτητα
VilasReal
Ξεκάθαρα φίλε μια φορά δεν έδωσαν εντολές και έπαιξαν στα ίσα με Φέτελ και είδαμε το αποτέλεσμα!!..Μια νίκη μόνο να έρθει!!
Ronnies
Φίλε νομίζω επηρεάζεσαι από την συμπάθεια που έχεις στον φινλανδό όταν λες ότι μια φορά έπαιξαν στα ίσια κ είδαμε το αποτέλεσμα.Λοιπον ο κατά τα αλλα ικανός κ πολύ συμπαθής Ράικονεν οδηγάει για την Σκουντερια τα τελευταία 5 χρονια έχοντας ως αποτέλεσμα 6 νομίζω 2ες θέσεις,δεν το λες κ επιτυχία όντας ελάχιστες φορές κοντά με τον Φέτελ.Μπορει ο Γερμανός να μην είναι κ πιο συμπαθής οδηγός αλλά στο grid πίστεψε με αυτήν την στιγμή που μιλάμε δεν συγκρίνονται,ακόμα κ σήμερα που λες ότι έπαιξαν στα ίσια ο Γερμανός ήταν καλύτερος ως συνήθως στα δοκιμαστικά,έπεσε 8ος στην αρχή του αγώνα κ τερμάτισαν με 1” διαφορά.
pazjo8
φιλε και γω συμπαθεια εχω στον κιμι αλλα αυτο δεν αλλαζει την αληθεια οτι ο γερμανος ευννοειται.εδω διαβασαμε σε αλλα αρθρα για διαφορετικο αυτοκινητο στη φεραρι μεταξυ οδηγων,και αυτη η βρωμικη ιστορια κραταει χρονια μη θυμηθουμε καταστασεις.
Vasilios Pantazis
τρομερος ο Μαξ που επαιξε παλι συγκρουομενο. αγωνιστικο το συμβαν που εκρινε την νικη?
V for Vlepw Bala II
Επιτέλους σωστή στρατηγική για την Ferrari ! Φάνηκε και στις δοκιμές ότι είχαν τον ρυθμό. Τρομερός Φέτελ , προσπέρασε στα ίσια τον Χάμιλτον με τα πιο φρέσκα κατά 10 γύρους ελαστικά και τον αναβαθμισμένο κινητήρα. Επίσης ο Ραικόνεν πολύ δυνατός , και έκανε τρομερό αγώνα . Να σταθώ στην καταπληκτική εμφάνιση των δύο Sauber στην βαθμολογούμενη δεκάδα .
the Assassin
Καταλαβαίνω ότι πολλοί δε γουστάρουν το Μάξ, κυρίως όσοι υποστηρίζουν φανατικά κάποια από τις μεγάλες ομάδες, αλλά για εμάς τους πιο ουδέτερους φιλάθλους ο τύπος είναι πραγματική ευλογία. Εγώ είχα εγκαταλείψει το σπόρ για 4-5 χρόνια, αλλά ξεκίνησα να το βλέπω πάλι εξαιτίας του ιπτάμενου Ολλανδού!!