Μπανάια: Από τραυματίας για πρώτη φορά στο βάθρο

Gazzetta team
Μπανάια: Από τραυματίας για πρώτη φορά στο βάθρο
Στα τέλη Αυγούστου είχε σπάσει ο Πέκο Μπανάια στο Μπρνο το πόδι του, όμως τώρα επέστρεψε δριμύτερος καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση στο Μιζάνο και ελπίζοντας ότι θα προαχθεί στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati.

Με εμφατικό τρόπο επέστρεψε ο Πέκο Μπανάια στο MotoGP μετά από εβδομάδες απουσίας λόγω τραυματισμού του στο Γκραν Πρι Τσεχίας. Ο Ιταλός της ομάδας Pramac-Ducati όχι μόνον έδειξε ανεπηρέαστος από την αποχή του, αλλά ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο MotoGP στο βάθρο, τερματίζοντας δεύτερος.

Ο Μπανάια υπενθύμισε ότι και στο δεύτερο Γκραν Πρι στη Χερέθ είχε σχεδόν εξασφαλίσει τη δεύτερη θέση, όταν υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει λόγω μηχανικής βλάβης και δήλωσε τα εξής: «Xαίρομαι πολύ που μπορώ να συνεχίσω από εκεί που είχα σταματήσει. Και στο Μπρνο ήμουν στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές δυνατός, όμως έσπασα το δεξί πόδι μου».

Μέτριο ξεκίνημα, καλή συνέχεια

Στο Μιζάνο εμφανίστηκε μάλιστα ο Μπανάια με πατερίτσα, ενώ για τον συγκεκριμένο αγώνα ανέφερε ότι «όταν είδα, ότι είναι το πόδι μου εντάξει, άρχισα να πιέζω. Η αίσθηση ήταν εξίσου καλή όπως στη Χερέθ. Πριν μία εβδομάδα ούτε που θα υπολόγιζα με μία θέση εκκίνησης στη δεύτερη σειρά ή με μία θέση στο βάθρο. Στο Warm-up πίστεψα για πρώτη φορά σε ένα καλό αποτέλεσμα. Κανονικά δυσκολεύομαι στο Warm-up, όμως σήμερα μου φάνηκε εύκολος ο χρόνος που πέτυχα».

Ο 23χρονος βρέθηκε στην πρώτη φάση του αγώνα στην όγδοη θέση, ξαφνικά όμως άρχισε να κάνει τους ταχύτερους γύρους, ανεβαίνοντας συνεχώς θέσεις και έτσι βρέθηκε στον εικοστό γύρο πίσω από τον μέντορά του, Βαλεντίνο Ρόσι.

 

Καθαρή προσπέραση στον Ρόσι

Ο Μπανάια περιέγραψε ως εξής την προσπέρασή του στον Βάλε: «Σήμερα ήμουν δυνατότερος σε εκείνη τη στροφή, επειδή ήταν η μοτοσικλέτα μου πολύ γρήγορη στην ευθεία. Προσπάθησα να κάνω την προσπέραση με καθαρό τρόπο. Άρχισα να σκέφτομαι για πρώτη φορά το βάθρο, όταν προσπέρασα τον Βάλε. Ετσι ήμουν δεύτερος, η ταχύτητά μου ήταν καλή».

Λίγο πριν το τέλος του αγώνα ένιωσε πόνους στο δεξί πόδι και τον πλησίασαν πολύ ο Ρόσι και ιδίως ο Μιρ με Suzuki. «Όταν ένιωσα πόνους στο πόδι, έγιναν τα πράγματα δυσκολότερα στις δεξιές στροφές στους τέσσερις τελευταίους γύρους. Ακουσα τον κινητήρα της Suzuki και φοβήθηκα, ότι θα μπορούσε να με προσπεράσει στην τελευταία στροφή. Όταν είδα τη σημαία τερματισμού, υπέθεσα ότι ο Βάλε είναι τρίτος. Δεν είχα δει, ότι τον είχε περάσει ο Γιόαν, όμως αυτός ήταν όλο το Σαββατοκύριακο δυνατός», αποκάλυψε ο Μπανάια.

Προσαρμόστηκε στη Ducati

Ο Μπανάια ανέφερε επίσης, ότι έπρεπε να ανταποκριθεί στην πίεση της Ducati για καλύτερα αποτελέσματα και ότι το κλειδί της επιτυχίας του ήταν η προσαρμογή του οδηγικού του στυλ στην ιταλική μοτοσικλέτα. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «δούλεψα πολύ ψυχολογικά και αποδέχθηκα το οδηγικό στυλ για τη Ducati, αν και είναι εντελώς διαφορετικό από το δικό μου. Στις πρώτες χειμερινές δοκιμές άρχισα να φρενάρω πολύ δυνατά. Ολοκληρώσαμε αυτή τη μεταβατική φάση στη Χερέθ. Η μοτοσικλέτα είναι πολύ όμοια σε σύγκριση με πέρυσι. Τώρα είμαι πολύ δυνατός στα φρένα, άλλαξα το μπροστινό πηρούνι, χρησιμοποιώ το σκληρότερο μπροστινό πηρούνι από όλους τους οδηγούς της Ducati».

Ο Ιταλός θα τρέξει την επόμενη διετία για τη Ducati, ωστόσο είναι ακόμη ανοιχτό αν θα παραμείνει στην ομάδα της Pramac ή αν θα μεταγραφεί στην εργοστασιακή, κάτι που θα αποφασιστεί έως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Στο ερώτημα αν βοηθούν τέτοιες επιδόσεις όπως στο Μιζάνο την προαγωγή του στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, απάντησε ο Μπανάια ως εξής: «Το ελπίζω. Νιώθω πολύ όμορφα στην Pramac. Όλα είναι απίστευτα. Η μοτοσικλέτα είναι ίδια με εκείνη της εργοστασιακής ομάδας. Η Pramac είναι αυτή τη χρονιά σαν μία δεύτερη εργοστασιακή ομάδα. Από τότε όμως που ήμουν μικρός, είχα στόχο να οδηγήσω στο MotoGP για μία εργοστασιακή ομάδα. Αν μου δοθεί η ευκαιρία, θα την αξιοποιήσω».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!