Βινιάλες: «Ο Βαλεντίνο Ρόσι χώριζε την ομάδα της Yamaha στα δύο»

Πέτρος Σηφαλάκης
Βινιάλες: «Ο Βαλεντίνο Ρόσι χώριζε την ομάδα της Yamaha στα δύο»
Μέχρι πρότινος, ο Μάβερικ Βινιάλες μίλαγε με τα καλύτερα λόγια για τον Βαλεντίνο Ρόσι, πλέον όμως οι δύο αναβάτες δεν είναι teammates και ο Ισπανός έκανε μερικές δηλώσεις που συζητήθηκαν.

Στις 16 Φεβρουαρίου ο Βαλεντίνο Ρόσι είχε γενέθλια και έκλεισε τα 42 του χρόνια. Σε αυτή την ηλικία οι περισσότεροι αναβάτες του MotoGP έχουν εγκαταλείψει την ενεργό δράση, ο Ιταλός όμως δεν πτοείται από το χρόνο και συνεχίζει ακάθεκτος. Από τη φετινή χρονιά μπορεί να μην αγωνίζεται στην εργοστασιακή Yamaha, όμως θα συνεχίσει στη δορυφορική Petronas μαζί με τον Φράνκο Μορμπιντέλι.

Ο Μάβερικ Βινιάλες με τον Φάμπιο Κουαρταραρό θα αποτελέσουν το δίδυμο αναβατών της εργοστασιακής ομάδας. Ο πρώτος υπήρξε teammate με τον Βαλεντίνο Ρόσι για αρκετές σεζόν, μετά τη μεταγραφή του Χόρχε Λορένθο στη Ducati και ύστερα, στη Honda. Είχαμε συνηθίσει τον Βινιάλες να μιλάει με καλά λόγια για τον Βαλεντίνο Ρόσι και να τον επαινεί, τώρα όμως αποκαλύπτει ότι, σύμφωνα με τη δική του γνώμη, ήταν σωστή απόφαση που ο «Γιατρός» συνεχίζει αλλού, σε δορυφορική ομάδα.

Για το τελευταίο οι περισσότεροι έχουν συμφωνήσει, ότι καλώς άδειασε ο χώρος στην ομάδα για ένα νέο, πολλά υποσχόμενο ταλέντο όπως ο Φάμπιο Κουαρταραρό, ωστόσο ο Βινιάλες σχεδόν... κατηγορεί τον Βαλεντίνο Ρόσι ότι χώριζε την ομάδα σε δύο στρατόπεδα. Έτσι λοιπόν ξέσπασαν και αντιδράσεις, τόσο από τους οπαδούς του Ρόσι, όσο και από άλλους που παρακολουθούν το σπορ. Έσπευσαν να κατακρίνουν τον Βινιάλες λέγοντας ότι στα χρόνια του στη Yamaha, δεν έχει καταφέρει τίποτα, ενώ τον... ειρωνεύτηκαν για τις δηλώσεις που έκανε, ότι πάντα θα πολεμούσε για τη νίκη και τελικά κατέληγε να μην μπαίνει ούτε στην πεντάδα.

«Τώρα θα δουλεύουμε ως μια ομάδα»

«Η ενότητα για εμάς είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο. Τα τελευταία τρία χρόνια με τον Βαλεντίνο στην ομάδα, ο καθένας τραβούσε το δικό του δρόμο. Δεν ήμασταν ενωμένοι. Τώρα νομίζω ότι τα 20-25 άτομα που δουλεύουν για το εργοστάσιο θα το κάνουν ως μια ομάδα. Είναι η ευκαιρία μας να προχωρήσουμε μπροστά, προς την ίδια κατεύθυνση όλοι. Θα μπορέσουμε να πετύχουμε αυτό που πρέπει, πέρυσι ήμασταν καλοί σε έναν αγώνα ενώ στον επόμενο όχι. Δεν γίνεται η μοτοσικλέτα να είναι τόσο διαφορετική από τη μία πίστα στην άλλη» ήταν τα λόγια του Μάβερικ Βινιάλες.

 

Ο Ισπανός άφησε να εννοηθεί ότι ο Βαλεντίνο Ρόσι δεν προσπαθούσε για την ομάδα αλλά είχε ένα δικό του τιμ μηχανικών που δούλευαν πάνω στη δική του μοτοσικλέτα. Έτσι η κοινή εξέλιξη έμενε πίσω και εκεί οφειλόταν η κακή εικόνα της ομάδας σε ορισμένους αγώνες. Το αν θα αποδειχθεί σωστός ή όχι θα το δούμε από τα αποτελέσματά τους στη νέα χρονιά που έρχεται. Πάντως σε κάθε περίπτωση, ο Βινιάλες θα μπορούσε να είχε ξεχωρίσει μέσα σε αυτά τα χρόνια ακόμη και αν τα πράγματα ήταν όπως τα περιγράφει. Έτσι κι αλλιώς βλέπαμε ότι στα ελεύθερα δοκιμαστικά και τις κατατακτήριες δοκιμές, τα κατάφερνε αρκετά καλά. Το πρόβλημα ήταν στους αγώνες. Συνεπώς, η ταχύτητα δεν έλειπε από την M1. Ο Ισπανός έλεγε ότι με περισσότερο καύσιμο στο ντεπόζιτο, όπως απαιτεί ο αγώνας, η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας άλλαζε εντελώς, ενώ το μεγάλο θέμα τους ήταν και η φθορά των ελαστικών.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!