Ο Γάλλος άφησε το «καλό» για το τέλος, καθώς σε έναν από τους τελευταίους του γύρους έκανε χρόνο στο 1:53,940 και ήταν ο μόνος που έσπασε το φράγμα του 1:54.
Αρκετοί πίεσαν στο τέλος για να βγάλουν κάποια πρώτα συμπεράσματα για την ταχύτητα των μοτοσυκλετών τους στον ένα γύρο. Ένας από αυτούς ήταν και ο Τζακ Μίλερ, ο οποίος με τον τελευταίο του γύρο στην πίστα ανέβηκε στη δεύτερη θέση, με διαφορά 77χιλ από τον Φάμπιο Κουαρταραρό. Ακολουθεί ο Αλέιξ Εσπαργκαρό που δεν κατάφερε να μείνει στην πρώτη θέση. Ήταν όμως ο πιο «δουλευταράς», αφού έκανε τους περισσότερους γύρους από κάθε άλλον στην πίστα!
Η διαφορά της Aprilia στα δύο δέκατα από την κορυφή θα πρέπει να φέρνει χαμόγελα στους Ιταλούς, μιας και η RS-GP έδειξε καλά σημάδια σ’ αυτό το πρώτο τεστ. Ο Φράνκο Μορμπιντέλι είχε πλησιάσει στο ένα χιλιοστό τον Αλέιξ Εσπαργκαρό, όταν ο Ισπανός ήταν πρώτος στη λίστα με τους χρόνους. Μέχρι το τέλος έμεινε πίσω από τον Αλέιξ Εσπαργκαρό, αν και τελικά πήρε την 4η θέση.
Πέμπτος ήταν ο Σταφάν Μπράντλ που τα πήγε περίφημα στον ένα γύρο. Ήταν σίγουρα περισσότερο «ετοιμοπόλεμος» από τους υπόλοιπους, ωστόσο και πάλι η ταχύτητά του στον ένα γύρο εντυπωσιάζει. Πίσω από τον Γερμανό είναι ο Ζουάν Ζαρκό με την Ducati της Pramac και με μικρή διαφορά στην 7η θέση είναι ο Μάβερικ Βινιάλες. Τη δεκάδα κλείνουν οι Ζοάν Μιρ, Φρανσέσκο Μπανάια και Άλεξ Ρίνς.
Κακή μέρα και σήμερα για τον Ρόσι που δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 16η θέση.
Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα