Με Ducati η ομάδα του Ρόσι το 2022 γράφουν οι Ιταλοί

Gazzetta team
Με Ducati η ομάδα του Ρόσι το 2022 γράφουν οι Ιταλοί
Ο ιταλικός Τύπος αναφέρει ότι η ομάδα του Βαλεντίνο Ρόσι VR46 του χρόνου θα τρέχει με μοτοσικλέτες της Ducati

Ο Βαλεντίνο Ρόσι τρέχει ακόμα σε κορυφαίο επίπεδο παρά τα 42 χρόνια του αλλά η εμπλοκή του Ιταλού με το MotoGP δεν σταματάει εκεί. Ο Ιταλός σουπερστάρ είναι ταυτόχρονα και ιδιοκτήτης αγωνιστικής ομάδας, που ονομάζεται VR46. Η ομάδα του Ρόσι μέχρι τώρα έτρεχε στις μικρότερες κατηγορίες - και φέτος o Λούκα Μαρίνι, που είναι ετεροθαλής αδελφός του «Βάλε», τρέχει με μια Ducati που είναι βαμμένη στα χρώματα της SKY VR46.

Από του χρόνου όμως η ομάδα του Ρόσι θα έχει πλήρη εμπλοκή και θα πάρει μέρος στο πρωτάθλημα MotoGP με δύο μοτοσικλέτες. Αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό, καθώς η VR46 θα αναλάβει την ομάδα που σήμερα ξέρουμε ως Avintia. Γνωστός είναι επίσης ο βασικός χορηγός της ομάδας, που θα είναι η Saudi Aramco, ύστερα από την πενταετή συμφωνία με τη σαουδαραβική Tanal Entertainment Sport & Media.

Το δίλημμα ήταν Yamaha ή Ducati

Αυτό που δεν είναι γνωστό και αποτελεί το μεγαλύτερο ερωτηματικό, είναι με ποια μάρκα μοτοσικλετών θα τρέξει στο πρωτάθλημα. Μέχρι πρόσφατα όλοι θεωρούσαν σίγουρη τη συνεργασία με τη Yamaha, με δεδομένη τη στενή και πολυετή σχέση του Ρόσι με την ιαπωνική εταιρεία. Πρόσφατα όμως έχει εμφανιστεί στο κάδρο και η Ducati, η συνεργασία με την οποία φαίνεται ότι προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα τόσο οικονομικά όσο και αγωνιστικά. Μόλις πριν από λίγες ημέρες, στο περιθώριο του αγώνα στο LeMans, ο Ρόσι όταν ρωτήθηκε για τις πιθανότητες ανάμεσα σε Yamaha και Ducati είπε ότι είναι 50-50.

Η ιταλική εφημερίδα Gazzetta dello Sport, όμως, στην έκδοση της 17ης Μαΐου, αναφέρει ότι τα βασικά σημεία ανάμεσα στον Ρόσι και στην Ducati έχουν συμφωνηθεί και απομένουν μόνο λεπτομέρειες για να οριστικοποιηθεί η συνεργασία, Οι Ιταλοί μάλιστα γράφουν ότι οι ανακοινώσεις αναμένονται σύντομα, ίσως και στον αγώνα MotoGP του Μουτζέλο σε λιγότερο από 2 εβδομάδες.

 

Οικογενειακή υπόθεση

Ποιοι θα είναι όμως οι αναβάτες που θα οδηγήσουν τις μοτοσικλέτες της VR46; Σίγουρα ο ένας θα είναι ο Λούκα Μαρίνι – και προτού αρχίσουμε να γράφουμε για νεποτισμό στο MotoGP δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Μαρίνι είναι ο πρωταθλητής Moto2 για το 2020. Όσο για τη δεύτερη μοτοσικλέτα, κι αυτή θα πάει σε κάποιο μέλος της ακαδημίας του Ρόσι, που θα είναι είτε ο Μάρκο Μπεζέκι (που αυτήν τη στιγμή φαίνεται να είναι ο επικρατέστερος) είτε ο Ενέα Μπαστιανίνι.

Η οριστικοποίηση της κίνησης του Ρόσι θα ξεκινήσει ένα μικρό ντόμινο εξελίξεων στο MotoGP καθώς θα καθορίσει τις συμφωνίες και άλλων δορυφορικών ομάδων, πρωτίστως της SRT Petronas. Με την ομάδα από τη Μαλαισία τρέχει αυτήν τη στιγμή στο πρωτάθλημα ο Ιταλός, μαζί με τον Μάρκο Μορμπιντέλι. Εφόσον ο Ρόσι επιλέξει Ducati για την ομάδα του του χρόνου, θεωρείται δεδομένο ότι η SRT Petronas θα συνεχίσει με τη Yamaha, αν και ο ιδιοκτήτης της, Ραζλάν Ριζάλι δεν είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με την οικονομική πλευρά της τρέχουσας συμφωνίας τους. Το σίγουρο είναι ότι η ομάδα θα συνεχίσει με τον Μορμπιντέλι, μια και ο Ιταλός έχει συμβόλαιο μαζί τους – και όχι με τη Yamaha.

Το τελευταίο ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι τι θα κάνει ο ίδιος ο Ρόσι του χρόνου. Θα συνεχίσει να τρέχει ή θα αφοσιωθεί στο ρόλο του επικεφαλής της αγωνιστικής του ομάδας; Κανείς δεν ξέρει ακόμα και θα το μάθουμε μόνο όταν ο Ιταλός πάρει τις αποφάσεις του και τις ανακοινώσει.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!