Ένα Mazda RX-7 FD του 1994 πωλείται σαν καινούργιο! (pics & vid)
Όταν το 1978 η Mazda παρουσίαζε στο κοινό το μοντέλο με την ονομασία RX-7, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί το τι ακριβώς πρόκειται να ακολουθήσει για τα επόμενα 24 χρόνια της κυκλοφορίας του. Ναι μπορεί το 2002 να ελήφθη η απόφαση για οριστικό τέλος της παραγωγής του, καθώς από το 2003 και μετά ακολουθούσε το πιο γήινο RX-8, όμως σε αυτές τις τρεις γενιές του και 811.634 ταξινομήσεις μετά, το RX-7 έκανε κυριολεκτικά θραύση.
Η πρώτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου εφοδιάζονταν με έναν περιστροφικό κινητήρα (Wankel) 1,2 λίτρων απόδοσης 103 ίππων, ο οποίος άγγιζε τις 7.000 σ.α.λ. ως κορύφωση της λειτουργίας του. Το πρώτο RX-7 με πάνω από 470.000 πωλήσεις, άνοιξε το δρόμο για την δεύτερη γενιά, το 1985. Σε αυτή την περίπτωση υπήρχε η δυνατότητα επιλογής, τόσο ατμοσφαιρικού περιστροφικού κινητήρα, όσο και turbo, με την απόδοση να φτάνει έως και τους 215 ίππους.
Και φτάνουμε στην τρίτη γενιά, η οποία μας συστήθηκε το 1992, και στην «καρδιά» της είχε τον twin turbo περιστροφικό κινητήρα (1,3 λίτρων), με απόδοση από 252 έως 280 ίππους. Πρόκειται για την κορυφαία στιγμή του RX-7, καθώς τόσο η διαχρονική σχεδίαση, όσο και οι εκρηκτικές επιδόσεις του μοντέλου, το κατέστησαν κάτι σαν «θρύλο» της αυτοκίνησης, παρέα με αντίστοιχους ανταγωνιστές της εποχής (Toyota Supra, Nissan Skyline κλπ.).
Και έτσι μετά από αυτή την απαραίτητη εισαγωγή για τους μη μυημένους στην περιστροφική ιστορία, φτάνουμε στο σήμερα, όπου ένα Mazda RX-7 της τρίτης γενιάς (FD) και πιο συγκεκριμένα του 1994, με περίπου 7.500 χιλιόμετρα πωλείται στο διαδίκτυο σε γνωστό site δημοπρασιών. Αυτή τη στιγμή η υψηλότερη προσφορά ανέρχεται στα 50.000 δολάρια, με πέντε μέρες να υπολείπονται για τη λήξη της δημοπρασίας.
Το εν λόγω Mazda RX-7 διαθέτει πλήρως ενημερωμένο ιστορικό service, νέα ελαστικά, και στην «καρδιά» του βρίσκεται ο γνωστός twin-turbo 13B περιστροφικός κινητήρας απόδοσης 252 ίππων και 295 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων για την μεταφορά της κίνησης στους πίσω τροχούς, με τη συνδρομή φυσικά ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Δείτε το video με το καλοδιατηρημένο RX-7 και όσοι πιστοί προσέλθετε:
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!