«Καμπάνα» 300.000€ σε σχεδιαστή μόδας εξαιτίας της...Ferrari

Πέτρος Σηφαλάκης
«Καμπάνα» 300.000€ σε σχεδιαστή μόδας εξαιτίας της...Ferrari
Η δικαστική διαμάχη ανάμεσα στο γνωστό σχεδιαστή μόδας Philipp Plein και τη Ferrari έληξε σε βάρος του πρώτου, ο οποίος έχει να πληρώσει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό.

Ο κόσμος της μόδας δεν απέχει τόσο πολύ, όσο νομίζουμε, από το χώρο της αυτοκίνησης. Ο Philipp Plein σχεδιάζει πανάκριβα αξεσουάρ και ρούχα τα οποία ανταποκρίνονται σε ένα συγκεκριμένο lifestyle, αρκετά παρόμοιο με αυτό των ιδιοκτητών πανάκριβων supercars. Η Ferrari ειδικεύεται στα τελευταία και όταν είδε ότι το 2017, ο Philipp Plein χρησιμοποίησε αυτοκίνητά της για την προώθηση των προϊόντων του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και σε επίδειξη μόδας, αντέδρασε έντονα.

Η ιταλική φίρμα δεν είχε κάποια ενημέρωση από το γνωστό σχεδιαστή ούτε είχε ζητήσει την άδειά της, ενώ σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το αυτοκίνητο είχε πολλές τροποποιήσεις με LED φώτα και διάφορες άλλες προσθήκες προκειμένου να ταιριάζει στο concept της επίδειξης. Μετά από περίπου τρία χρόνια στα δικαστήρια, η απόφαση βγήκε και η Ferrari δικαιώθηκε.

Ο Philipp Plein θα πρέπει να πληρώσει αποζημίωση ύψους 300.000€ στη μάρκα αλλά και επιπλέον 25.000€ για την αμοιβή των δικηγόρων που ανέλαβαν την υπόθεση. Μάλιστα η απόφαση του δικαστηρίου προβλέπει ότι ο γνωστός σχεδιαστής θα πρέπει να αφαιρέσει όλες τις φωτογραφίες από το λογαριασμό του στο Instagram, στις οποίες φαίνεται το σήμα της Ferrari ή το αυτοκίνητο, για διαφημιστικούς σκοπούς. Στο εξής θα κινδυνεύει με νέο πρόστιμο ύψους 10.000€ για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα ανεβάσει, ύστερα από την έκδοση της απόφασης.

 

Αγοράζεις το αυτοκίνητο, όχι το σήμα λέει η Ferrari

Να αναφέρουμε πάντως ότι η Ferrari γενικότερα κρατά μια πολύ αυστηρή στάση απέναντι στους Influencers του Instagram. Η ιταλική φίρμα θεωρεί -ορθώς- το brand της τόσο δυνατό που δεν θέλει να γίνεται η χρήση του χωρίς άδεια. Ακόμη και με την αγορά ενός αυτοκινήτου της, έχει δηλώσει ότι δεν αγοράζεις και την αξία του συγκεκριμένου σήματος, οπότε νομικά η ιδιοκτησία δεν σε καλύπτει αν αποφασίσεις να προωθήσεις δικά σου προϊόντα χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο της Ferrari. Είναι η μοναδική εταιρεία για την ώρα που προστατεύει τόσο πολύ το όνομά της και δεν αποκλείεται στο μέλλον να ακολουθήσουν κι άλλες μάρκες το παράδειγμά της, όπως η Lamborghini, η McLaren, η Rolls Royce και άλλες μάρκες πανάκριβων αυτοκινήτων που επίσης προβάλλονται συχνά σε τέτοιου είδους προωθήσεις από γνωστούς οίκους μόδας.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!