Το υβριδικό Jeep Wrangler έρχεται στην Ευρώπη (pics)
Υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα που στο πέρασμα των χρόνων εξελίσσονται, εναρμονίζονται με τις τεχνολογίες της αυτοκίνησης και γίνονται καλύτερα, αλλά ουσιαστικά, μένουν ίδια. To Jeep Wrangler είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Σχεδιαστικά μπορεί να φρεσκάρεται, όμως πάντα παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο! Στη σημερινή γενιά του υπάρχει ακόμη και Plug-In Hybrid έκδοση διαθέσιμη και ονομάζεται 4xe.
Προς το παρόν κυκλοφορεί στις ΗΠΑ και για τις ευρωπαϊκές αγορές, δεν είναι διαθέσιμο, αυτό όμως σύντομα θα αλλάξει. Από την άνοιξη του 2021 η φίρμα έχει αποφασίσει ότι θα «πατήσει» Ευρώπη και θα κυκλοφορεί κανονικά στις περισσότερες χώρες. Έτσι θα συμπληρωθεί με τον καλύτερο τρόπο η γκάμα υβριδικών μοντέλων της Jeep που ακούν στα ονόματα Renegade και Compass 4xe με το αντίστοιχο Wrangler.
Στην περίπτωση του σκληροτράχηλου 4x4 πάντως, δεν συναντάμε τα ίδια μηχανικά μέρη με τον βενζινοκινητήρα των 1.3 λίτρων. Το Wrangler έχει ένα τετρακύλινδρο τούρμπο μοτέρ των 2.0 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες. Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει ένα αυτόματο σασμάν TorqueFlite των οκτώ σχέσεων και η μπαταρία που δίνει ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες είναι των 400 Volt, με 17 kWh χωρητικότητα.
Το μοτέρ βενζίνης μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν συνολικά 380 ίππους με 637 Nm ροπής, ενώ το Wrangler μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για έως και 50 χιλιόμετρα ανά φόρτιση. Αλήθεια, αν κάποιος μας έλεγε πριν μερικά χρόνια ότι τα οκτακύλινδρα Wrangler θα μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτροκίνητα, θα τον πιστεύαμε; Ανεξάρτητα από το τι θα κάναμε πάντως, πρόκειται για το πρώτο Wrangler της ιστορίας που μπορεί να καλύψει αποστάσεις χωρίς να εκπέμπει ούτε μισό γραμμάριο διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.
Εννοείται ότι το Jeep Wrangler θα διατηρήσει τις παραδοσιακά εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητές του ακόμη και στην επαναφορτιζόμενη υβριδική του έκδοση. Η τετρακίνηση θα έχει την ίδια δομή με τις μη υβριδικές εκδόσεις, ενώ το Wrangler Rubicon που αποτελεί την κορυφαία πρόταση της γκάμας, θα έχει τις ενεργές αντιστρεπτικές (που αποσυνδέονται από το αμάξωμα με το πάτημα ενός κουμπιού για την ελευθερία άρθρωσης της ανάρτησης), το πιο απόλυτο κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων (4.0:1 έναντι του 2.72:1 της έκδοσης Sahara) και τα μπλοκέ διαφορικά εμπρός και πίσω, εκτός του στάνταρ κεντρικού μπλοκέ.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!