Παρέμβαση των δασκάλων οδήγησης για το τροχαίο στη Βουλή

Νίκος Γιαννούλας
Παρέμβαση των δασκάλων οδήγησης για το τροχαίο στη Βουλή
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης ζητά η εγκατάλειψη θύματος τροχαίου να γίνει από πλημμέλημα κακούργημα και εξηγεί τους λόγους.

Τo τροχαίο που κόστισε τη ζωή του 23χρονου Ιάσονα έξω από τη Βουλή, ανέδειξε τόσο την ένδεια κυκλοφοριακής συνείδησης που διακατέχει ακόμα και τα όργανα της τάξης, όσο και πολλά ακόμα ζητήματα που άπτονται του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Με αφορμή το παραπάνω γεγονός που δυστυχώς στη χώρα μας αποτελεί ένα σχεδόν καθημερινό φαινόμενο, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης εξέδωσε ανακοίνωση που θίγει με σκληρή γλώσσα τα κακώς κείμενα στους ελληνικούς δρόμους και ταυτόχρονα προτείνει πολύ πιο αυστηρή αντιμετώπιση όσων εγκαταλείπουν θύματα τροχαίων.

 

Ολόκληρο το κείμενο της παρέμβασης των εκπαιδευτών οδήγησης ακολουθεί στη συνέχεια:

«Να τελειώνουμε επιτέλους με τα λεγόμενα “ατυχήματα” στο δρόμο»

Οι λέξεις είναι σύμβολα, και τα σύμβολα που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε ένα γεγονός δίνουν χαρακτήρα σε αυτό και επηρεάζουν την κατανόησή του, τις ενέργειες που ακολουθούν αυτό, αλλά και τη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.

Έτσι, τα τροχαία συμβάντα μπορεί να είναι είτε ατυχήματα είτε δυστυχήματα και ενίοτε, θα συμπληρώσουμε, δολοφονικές πράξεις. Και το μόνο προφανές είναι πως το τροχαίο με τον 23χρονο Ιάσονα ΔΕΝ αποτελεί ατύχημα.

Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας ισχύει για όλους και πρωτίστως για εκείνους οι οποίοι είναι εντεταλμένοι από την πολιτεία για τον έλεγχο του. Η πυραμίδα της σειράς προτεραιότητας ορίζει στην δεύτερη θέση τα οχήματα άμεσης ανάγκης, όχι εξ οφίτσιο, αλλά για την εκτέλεση ή αντιμετώπιση εκτάκτων επειγόντων συμβάντων, με την απαράβατη όμως υποχρέωση να χρησιμοποιούν τις ηχητικές (σειρήνα) ή φωτεινές (φάρους) προειδοποιήσεις, ώστε να προφυλαχθούν οι υπόλοιποι χρήστες του δρόμου.

Ποια λοιπόν η μοίρα της Οδικής Κυκλοφορίας, όταν οι διορισμένοι από την πολιτεία "προστάτες" της, αμελούν ή παραβλέπουν τον Κώδικά της;

Η αντικοινωνική συμπεριφορά, ο άκρατος εγωισμός, η επίδειξη δύναμης και οι παραβατικές συμπεριφορές - όχι μόνο των ελεγχόμενων, αλλά και των ελεγκτών - που χρησιμοποιούν τον δρόμο, πρέπει επιτέλους να εκλείψουν από την Κοινωνία της Κυκλοφορίας.

Σε αυτήν την κατεύθυνση, οφείλουμε τέλος να προσθέσουμε ότι η τροποποίηση του άρθρου 43 του ΚΟΚ είναι σήμερα όσο ποτέ επιτακτική. Διότι η εγκατάλειψη θύματος τροχαίου στον δρόμο, από τον ή τους οδηγούς που ενεπλάκησαν σε αυτό, δε θα έπρεπε να θεωρείται πλημμέλημα αλλά κακούργημα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!