Γνωρίζουμε το νέο πρόσωπο της Citroen στη Γενεύη

Gazzetta team
Γνωρίζουμε το νέο πρόσωπο της Citroen στη Γενεύη
Πολλά και σημαντικά νέα θα έχουμε από τη γαλλική μάρκα στην έκθεση της Γενεύης, με πολλά ενδιαφέροντα μοντέλα και εκδόσεις.

Σε λίγες ώρες, η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης ανοίγει τις πύλες της και εκεί η Citroen θα μας δείξει πολλά νέα πράγματα, που θα τη βοηθήσουν να «σαρώσει» το 2018.

Αρχικά, θα δούμε το νέο Berlingo, ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την εταιρεία που κυριαρχεί στην κατηγορία των επαγγελματικών. Με σημαντική έμφαση στην απλότητα, την άνεση και τη λειτουργικότητα, αντιπροσωπεύει πλήρως τις αξίες της Citroen και γίνεται το δεξί χέρι του επαγγελματία, ενώ θα είναι διαθέσιμο από το τέλος του έτους.

Στη συνέχεια, θα γίνει και η πρεμιέρα του νέου C4 Cactus. Το γαλλικό crossover, στην προηγούμενη γενιά του, άλλαξε όλο το ύφος της μάρκας και μέσα από αυτό ήρθε η έμπνευση για το ολοκαίνουργιο C3. Τώρα, έρχεται με εντελώς νέα εμφάνιση και γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο της Citroen με τη νέα ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions, που εγγυάται εξαιρετικά επίπεδα άνεσης που δίνουν την αίσθηση ενός πολύ ακριβότερου μοντέλου.

Φυσικά, το C3 με το C3 AirCross, δύο από τα μεγαλύτερα best sellers στις κατηγορίες τους, θα δώσουν το «παρών» και μάλιστα, σε ειδικές εκδόσεις "Elle" για ακόμη περισσότερο στυλ που δίνουν έμφαση στη μόδα.

 

Τέλος, το C4 Picasso Rip Curl και το SpaceTourer Rip Curl Concept, βασίζονται σε μια φιλοσοφία περιπέτειας και άνεσης που τα κάνουν ακόμη πιο ενδιαφέροντα και γίνονται τα ιδανικά αυτοκίνητα για εξορμήσεις και εκδρομές.

Ο δυναμισμός των παραπάνω που ξεπερνάει τα αυτοκίνητα και προβάλλει με τον πιο πειστικό τρόπο τη διάθεση της Citroen για εξέλιξη σε όλα τα επίπεδα, από τους χώρους της εταιρείας και τις εκθέσεις της με τα ιδιαίτερα σημεία πώλησης, μέχρι την after sales εξυπηρέτηση που ξεπερνά κάθε προσδοκία, κάνοντας την εμπειρία της ιδιοκτησίας ενός αυτοκινήτου την πλέον φιλική για το χρήστη.

Στα 1.100 τετραγωνικά μέτρα του περιπτέρου, η Citroen παρουσιάζει τη μοντέρνα γκάμα αυτοκινήτων της που έχει αναγεννηθεί και προβάλλει την επιμονή για διάκριση σε όλους τους τομείς. Τα μοντέλα της κρατούν τα χαρακτηριστικά που κάνουν το καθένα να ξεχωρίζει, ενώ μοιράζονται το νέο στυλιστικό ύφος, που βασίζεται στο πρόγραμμα Citroen Advanced Comfort.

Η διάρκεια στην επιθετική πολιτική της εταιρείας, θα δώσει συνέχεια στην άνοδο που σημείωσε η Citroen παγκοσμίως με αύξηση μεριδίου κατά 7,5% (εξαιρουμένης της Κίνας). Στην Ευρώπη, η μάρκα έχει κάνει νέο ρεκόρ ξεπερνώντας τις 768.000 πωλήσεις αυτοκινήτων. Το 2018, η συνεχιζόμενη αύξηση θα βασιστεί στα μοντέλα που θα βρεθούν στη Γενεύη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!