Oι 10 κορυφαίες μοτοσικλέτες της έκθεσης EICMA
H EICMA 2019 η πιο σημαντική έκθεση μοτοσικλετών στην Ευρώπη τελείωσε και πολλά νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες παρουσιάστηκαν. Ας δούμε τα 10 πιο σημαντικά από αυτά.
APRILIA RS 660
Mε τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα (τον μισό V4 της RSV4) στα 660 κ.εκ. στοχεύει στο κοινό των αγοραστών που ψάχνουν μια μοτοσικλέτα για Track Days. Με ιπποδύναμη πάνω από 100 ίππους και πολλά ποιοτικά χαρακτηριστικά, ήταν μια από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες της έκθεσης.
BENELLI LEONCINO 800 TRΑIL
Ψηλά, όμορφα τοποθετημένα τελικά εξατμίσεων, 19άρης μπροστινός τροχός και τρακτερωτά ελαστικά συνθέτουν μια περιπετειώδη όψη στο Leoncino που πλέον αποκτά και έκδοση Trail. Kατά τα άλλα, την κίνηση έχει αναλάβει ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 754 κ.εκ. με απόδοση 81.6 ίππων και ροπή 6.8 κιλών.
BMW F 900 XR
Mε δικύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα με 2 ΕΕΚ και 2 αντικραδασμικούς άξονες, 105 ίππους και 9,3 κιλά ροπή, το F900XR αποτελεί μια πιο οικονομική εναλλακτική του S1000XR. Η BMW ανακοινώνει τιμή επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα στα 3.6” και τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα , με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ.
CFMOTO 700 CL-X
Mια νέα Νεο-ρετρό μοτοσυκλέτα που θα προσφέρεται σε τρεις παραλλαγές: CL-X Sport, CL-X Adventure και CL-X Heritage με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, με χωρητικότητα 692 κ.εκ. 75 ίππους και 6,7 κιλά ροπής.
Ducati Streetfighter V4
H Streetfighter V4 που ανακηρύχθηκε η πιo όμορφη μοτοσικλέτα της EICMA, βασίζεται στην Panigale V4, με βάρος 178 κιλά και ιπποδύναμη 208 ίππους στην κανονική έκδοση και 220 ίππους στην πιο ισχυρή έκδοση S. Ο κινητήρας Desmosedici Stradale είναι η καρδιά της μοτοσικλέτας με 1.103 κ.εκ. με 12,5Kgm ροπή στις 11.500rpm και δύο διαθέσιμες ιπποδυνάμεις.
HONDA CRF 1100 Africa Twin
Αναβαθμισμένη με δικύλινδρο κινητήρα Euro5 102 ίππους και 10 κιλά ροπή, πιο ελαφριά, με νέα οθόνη TFT 6.5”με Apple CarPlay, Honda Selectable Torque Control (HSTC)], σύστημα ελέγχου σούζας -Wheelie Control- και Cornering ABS.
Kawasaki Ζ Η2
Με 200 ίππους και 13,97 ροπή από τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο των 998 κ.εκ. με νορμάλ ψαλίδι, πλαίσιο χωροδικτύωμα, ανεστραμμένο πιρούνι Showa BPF και φρένα Brembo με cornering ABS της Bosch. Η νέα Turbo μοτοσικλέτα της Kawasaki θα κάψει καρδιές.
ΜV-AGUSTA 800 RR BRUTALE
Με 140 ίππους και συγκλονιστική όψη, η RR BRUTALE πλησιάζει σε αγριάδα την μεγάλη της αδερφή αλλά με πιο συμμαζεμένες διαστάσεις και λιγότερο βάρος.
SUZUKI V-STROM 1050
Με κυβισμό 1.037 κ.εκ. 107,4 ίππους ισχύ και 10 κιλά ροπής με Euro5 νέα προφίλ εκκεντροφόρων, νέο εγκέφαλο και χαρτογράφηση. Με γκάζι ride-by-wire, οθόνη LCD, 3 riding modes A-B-C, αλλά και traction control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα.
YAMAHA TRICITY 300
Νέα κατηγορία οχημάτων LMW της Yamaha που οδηγούνται με δίπλωμα αυτοκινήτου. Τρίτροχο, με τεράστια περιθώρια ασφάλειας και πρόσφυσης, με το εμπρός σύστημα να μπορεί να κλειδώσει στην όρθια θέση όταν το scooter βρίσκεται σε στάση, ενώ ξεκλειδώνει αυτόματα όταν το μοντέλο αρχίσει να κινείται. Χρησιμοποιεί τον κινητήρα του XMAX 300 την γνωστή Blue Core μονάδα των 300 κ.εκ. με μικρές αλλαγές.
YAMAHA TMAX 560 TechMax