Νέα Porsche 911 Turbo S: Ο φονέας γιγάντων επιστρέφει! (pics & vid)
Στα χαρτιά, η Porsche 911 δεν είναι ένα supercar αλλά ένα αειθαλές και ικανότατο sportscar που όσο περνάνε οι δεκαετίες, παραμένει το ίδιο ποθητό. Η νέα γενιά με τον κωδικό 992 κυκλοφορεί εδώ και περίπου ένα χρόνο, όμως παραδοσιακά, η έκδοση Turbo S έρχεται αργότερα. Η στιγμή λοιπόν, έφτασε! Η Porsche μας δείχνει την 911 992 Turbo S, την κορυφαία μέχρι στιγμής έκδοση στην γκάμα.
Ξεχωρίζει από τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, τις χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα στο πλάι, τη μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος και το μεγαλύτερο μετατρόχιο κατά 45 και 20 χιλιοστά, για τον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα. Το σπόιλερ στο πίσω μέρος της 911 μπορεί να δώσει 100 κιλά κάθετης δύναμης στα 330 χλμ./ώρα, οπότε καταλαβαίνουμε ότι έχει πρακτική εφαρμογή και δεν πλαισιώνει απλώς το αισθητικό κομμάτι, ενώ το συνολικό βάρος της 911 Turbo S είναι χαμηλότερο κατά 50 κιλά, συγκριτικά με την προηγούμενη 911, την 991.
Επιδόσεις που συγκλονίζουν
Ο κινητήρας που κρέμεται πίσω από τον πίσω άξονα, είναι ένας επίπεδος εξακύλινδρος των 3.8 λίτρων που ενισχύει την απόδοσή του μέσω δύο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας. Το αποτέλεσμα του συνόλου είναι 650 ίπποι και 800 Nm ροπή, ενώ σε επιδόσεις μεταφράζονται ως 2,7 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, μαζί με 330 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός αυτόματου σασμάν PDK των οκτώ σχέσεων και στους τέσσερις τροχούς, ενώ το σύστημα τετρακίνησης έχει μπλοκέ κεντρικό και πίσω διαφορικό. Οι αναρτήσεις της 911 Turbo S, είναι φυσικά ρυθμιζόμενες και επίσης, υπάρχει τετραδιεύθυνση από το βασικό εξοπλισμό.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, συναντάμε και τροχούς διαφορετικής διάστασης εμπρός-πίσω. Στον εμπρός άξονα έχουμε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά διάστασης 255/35, ενώ στον πίσω, έχουμε 21 ιντσών με ελαστικά 315/30. Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού της 911, είναι παραδοσιακά ατελείωτη και υπάρχει ο,τι μπορείς να φανταστείς. Ανάμεσα στα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία κατατάσσουμε τη σπορ ανάρτηση, που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά ακόμη και παρέχει ακόμη πιο δυναμική οδική συμπεριφορά, ενώ διατίθεται και ένα σπορ σύστημα εξάτμισης με πιο άγριο ήχο για τους... πωρωμένους.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!