Όταν εξαφανίζεται μία μάρκα αυτοκινήτων από την αγορά, τότε είναι εξαιρετικά δύσκολο να επανέλθει κάποια στιγμή στο μέλλον, όπως επιβεβαιώνουν έξι ανάλογες περιπτώσεις που παρουσιάζουμε σήμερα.
Δύσκολα επιστρέφει μία μάρκα όταν διακόψει για κάποιο διάστημα τη λειτουργία της. Το παράδειγμα της Βugatti είναι χαρακτηριστικό, αφού το εγχείρημα αναγέννησής της παραλίγο να παρασύρει στην αφάνεια και την ίδια τη Volkswagen όταν αγόρασε τη μάρκα που κατασκευάζει υπεραυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και πολυτελείας. Ο γερμανικός όμιλος έφερε τελικά σε πέρας αυτό το δύσκολο εγχείρημα ξοδεύοντας απίστευτα ποσά, ωστόσο στις περισσότερες άλλες παρόμοιες περιπτώσεις ναυαγούν οι προσπάθειες ή απλά φυτοζωεί η μάρκα μετά το comeback της και παραμένει με τεχνητές αναπνοές στη ζωή.
Δείτε έξι μάρκες οι οποίες απέτυχαν να επιστρέψουν και να κατακτήσουν ένα βιώσιμο μερίδιο στην αγορά.