Εννέα αυτοκίνητα που έγιναν έργα τέχνης (pics)

Πέτρος Πιτσίνης
Εννέα αυτοκίνητα που έγιναν έργα τέχνης (pics)
Αγάλματα, ζωγραφισμένα αγωνιστικά ή κάποια πρωτότυπα για την ευαισθητοποίηση του κόσμου, είναι μερικές ιδέες αξιοποίησης ενός αυτοκινήτου που δεν χρησιμοποιείται πια.

Δεν είναι μόνο τα supercars και τα αγωνιστικά, περιορισμένης παραγωγής μοντέλα που μπορούν να χαρακτηριστούν έργα τέχνης σε τροχούς. Το αντίθετο μάλιστα, αφού ένα παλαιό αυτοκίνητο μπορεί να γίνει ένα υπέροχο έκθεμα, σε πολλές διαφορετικές μορφές!

Στη χώρα μας δεν είναι τόσο διαδεδομένα, όμως στο εξωτερικό τα αξιοποιούν καλύτερα και με περισσότερους τρόπους, εντυπωσιάζοντας τον παρατηρητή. Δεν είναι και ο,τι πιο συνηθισμένο να βλέπεις ένα ολόχρυσο Ford Fiesta με φτερά ή μια BMW E30 να «κρέμεται» σε μια ταράτσα! Δείτε τα αναλυτικά.

Όχι, το εικονιζόμενο Ford Fiesta δεν ήπιε Red Bull και απέκτησε φτερά, αλλά τοποθετήθηκαν στο πλαίσιο μιας έκθεσης με θέμα το αυτοκίνητο. Το «διακριτικό» χρυσό χρώμα, είναι bonus από τον καλλιτέχνη! Αργότερα, τοποθετήθηκε στο κτίριο του Μουσείου της Κολωνίας.

 

Η BMW M1 που βλέπουμε εδώ, είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης. Το συλλεκτικό μοντέλο της φίρμας έχει ούτως ή άλλως τεράστια αξία, η οποία αυξήθηκε ακόμη περισσότερο αφού ζωγραφίστηκε από τον Άντι Γουόρχολ, τον πασίγνωστο Αμερικάνο καλλιτέχνη, λίγα χρόνια πριν πεθάνει.

Η σπορ και ευέλικτη Porsche, που μεταμορφώθηκε σε μια... ιδιαίτερη κατασκευή, με μπόλικα φουσκώματα που τη μετατρέπει σε υπέρβαρο κάμπριο. Πρόκειται για μια σειρά αυτοκινήτων "Fat Car", του γνωστού καλλιτέχνη Έρβιν Βουρμ από την Αυστρία και έχει κάνει αντίστοιχες μετατροπές και σε άλλα μοντέλα.

Στη μορφή ενός ευλύγιστου... σκουληκιού βλέπουμε το παλιό φορτηγό της Mercedes, που μοιάζει σαν να κατηφόρισε από το κτίριο ακριβώς πίσω του. Μια άλλη εκδοχή, είναι ότι θέλει να... ανέβει στον τοίχο με την όπισθεν! Όποιες εντυπώσεις κίνησης και αν σας μεταδίδει πάντως η φωτογραφία, είναι φυσικά, ακίνητο.

Η συγκεκριμένη BMW Σειρά 3 (E30) φαίνεται ότι θα μας έρθει στο κεφάλι, όμως στην πραγματικότητα είναι καλά στερεωμένη σε μια ταράτσα ενός ψηλού κτιρίου. Δείχνει σαν να έχει σπάσει τη γυάλινη επιφάνεια που καλύπτει το εμπορικό κέντρο στο οποίο εκτίθεται (Ρότερνταμ) και το επιμελήθηκε το καλλιτεχνικό συγκρότημα Kunst & Vaarkwerk, ολλανδικής προέλευσης.

Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο αλλά για κάτι στο σχήμα ενός αυτοκινήτου, κατασκευασμένο από κινητά τηλέφωνα! Το έκθεμα δημιουργήθηκε για να ευαισθητοποιηθεί το κοινό και να σκεφτεί το υψηλό ποσοστό ρύπανσης που προέρχεται από «τελειωμένα» τηλέφωνα και των ηλεκτρονικών αποβλήτων, γενικώς.

To Smart της φωτογραφίας θα μπορούσε να παρομοιασθεί με τη Rolls Royce Phantom του Τζον Λένον, αφού ακολουθεί ένα παρόμοιο αισθητικό πρότυπο. Την υλοποίηση της χρωματιστής ιδέας ανέλαβε ο Μιγκέλ Παρέδες, γνωστός καλλιτέχνης γκραφίτι από τις ΗΠΑ.

To BMW 3.0 CSL είναι ένα εμβληματικό αγωνιστικό μοντέλο στην ιστορία της BMW και ένα από τα αντίτυπα κατασκευής του 1975 έπεσε στα χέρια του Αλεξάντερ Κάλντερ, με καταγωγή από τις ΗΠΑ, ο οποίος το έφερε στην εικονιζόμενη μορφή. Άξιο αναφοράς είναι ότι ο καλλιτέχνης απεβίωσε, σε διάστημα μικρότερο του ενός χρόνου από τη δημιουργία του.

Περισσότερες από 2.000 φωτογραφίες χρειάστηκαν για να κατασκευαστεί αυτή η εικόνα, με όλα τα «σωθικά» μιας Ferrari 330 P4. Τη σύνθεση την ανέλαβε ο φωτογράφος Φαμπιάν Όφνερ και το αποτέλεσμα είναι σίγουρα άξιο θαυμασμού, ακόμη και με τα σημερινά σύγχρονα μέσα επεξεργασίας των εικόνων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!