Τα αυτοκίνητα που μας κουνάνε το μαντήλι το 2017 (pics)

Γιώργος Βαρίνος
Τα αυτοκίνητα που μας κουνάνε το μαντήλι το 2017 (pics)
Τα μοντέλα που ακολουθούν θυσιάζονται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες και δεν θα συνεχίσουν την καριέρα τους το επόμενο έτος, για διαφορετικούς λόγους το κάθε ένα.

Ένα αυτοκίνητο που σταματά να πωλείται δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ήταν αποτυχημένο εμπορικά. Πολλά από τα μοντέλα που ακολουθούν σημείωσαν πολύ καλές πωλήσεις, ωστόσο οι εταιρείες που τα παράγουν αποφάσισαν να τα θυσιάσουν στο βωμό των προτεραιοτήτων και να μας παρουσιάσουν διαφορετικές προτάσεις.

Παρακάτω, ακολουθούν μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα από δημοφιλή αυτοκίνητα που δυστυχώς, δεν θα συνεχίσουν να παράγονται και το 2018, πατώντας «φρένο» στον πορεία τους. Να σημειώσουμε ότι πρόκειται για περιπτώσεις χωρίς κάποιον αντικαταστάτη στο άμεσο πλάνο και ότι αργότερα, μερικά από αυτά, μπορεί να επιστρέψουν στην παραγωγή.

Volkswagen Scirocco

 

Το προσιτό σπορ κουπέ της Volkswagen, με την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά και το όμορφο ντιζάιν, αποσύρεται από την παραγωγή. Βασική αιτία, τα πολλά χρόνια στην αγορά χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές αλλά και το ότι οι βάσεις του βρίσκονται πίσω στο 2007 και συγκεκριμένα, στο Golf V. Στην Ελλάδα είχε αρκετά αξιόλογη εμπορική πορεία, ειδικά με τον «μικρό» κινητήρα 1.4 TSI των 122 και 160 ίππων.

Skoda Yeti

Η νέα γενιά των SUV της Skoda αποτελείται από το μεγαλύτερο Kodiaq και το Karoq, που δεν αφήνουν περιθώρια επιβίωσης στο Yeti. Το μοντέλο έχει αρκετά χρόνια στην «πλάτη» του χωρίς να έχει ανανεωθεί σημαντικά και η τσεχική φίρμα το αποσύρει, για να εστιάσει στη νέα «φουρνιά» μοντέλων της. Θα το θυμόμαστε ως μια ενδιαφέρουσα και παράλληλα προσιτή εναλλακτική απέναντι στα κόμπακτ SUV.

BMW Z4

Το roadster της BMW έχει αποσυρθεί από τις αρχές του έτους, με τη δεύτερη γενιά να μην μπορεί να ανταγωνιστεί, στο κομμάτι των πωλήσεων, την πρώτη Z4. Η BMW ωστόσο δεν μας αφήνει με το παράπονο και μας έχει ήδη παρουσιάσει το πανέμορφο πρωτότυπο, μέσω του οποίου θα δημιουργηθεί το νέο μοντέλο που θα την εκπροσωπεί στην κλάση. Σύντομα θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής.

Citroen C4

Το μικρομεσαίο οικογενειακό της Citroen είχε αξιόλογες πωλήσεις τόσο στο εξωτερικό, όσο και στην Ελλάδα. Η μάρκα όμως αποφάσισε να το «κόψει» από την παραγωγή με την παρουσίαση του νέου και ιδιαίτερου C4 Cactus, το οποίο ουσιαστικά θα αντικαταστήσει το «απλό» C4 στην γκάμα. Από το 2020 και μετά, δεν αποκλείεται να λανσαριστεί και πάλι ο κωδικός C4 από τη μάρκα, όμως αυτό δεν θα συμβεί νωρίτερα.

Dodge Viper

Με έναν θηριώδη κινητήρα με δέκα κυλίνδρους σε διάταξη V και 8.4 λίτρα χωρητικότητας, το Dodge Viper δεν είχε πολλές πιθανότητες επιβίωσης στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία, με τις εκπομπές ρύπων και τη μέση κατανάλωση να «σκοτώνουν» τέτοιου είδους μοντέλα. Κρίμα, καθώς το Viper ήταν ένα γνήσιο αμερικάνικο σύμβολο και στις εκδόσεις ACR, αποδείκνυε ότι είναι ικανότατο και εντός πίστας.

Jeep Patriot

Παρουσιάστηκε μαζί με το πρώτης γενιάς Compass, σε μια περίοδο που η Jeep κατασκεύαζε πολλά διαφορετικά μοντέλα, όπως για παράδειγμα το τεράστιο Commander που αποσύρθηκε από την παραγωγή το 2010. To Patriot ωστόσο συνέχιζε σιωπηλά μέχρι φέτος, χωρίς αλλαγές εκτός ενός facelift το 2011. Στην Ελλάδα έχει σταματήσει να εισάγεται εδώ και καιρό, με τη Jeep να το αποσύρει εντελώς, μετά την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Compass.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!