«Φταίνε» τα SUV για τους περισσότερους ρύπους στην ατμόσφαιρα;

Πέτρος Σηφαλάκης
«Φταίνε» τα SUV για τους περισσότερους ρύπους στην ατμόσφαιρα;
Η αύξηση των πωλήσεων των SUV, έχουν ως αποτέλεσμα και τους περισσότερους ρύπους, σύμφωνα με έρευνες φορέα της βρετανικής κυβέρνησης.

Ένα SUV έχει περισσότερες εκπομπές ρύπων συγκριτικά με ένα συμβατικό μοντέλο λόγω του συνήθως μεγαλύτερου βάρους του και κυρίως, της χειρότερης αεροδυναμικής που συνοδεύει ένα ψηλό και ογκώδες αμάξωμα.

0% Γκανιότα* & Αποκλειστικά Ειδικά Στοιχήματα στη Novibet * Αφορά την επιλογή «Νικητής Αγώνα» σε επιλεγμένα παιχνίδια πριν την έναρξη''.

Η συνεχώς αυξανόμενη πορεία που διαγράφουν στις περισσότερες αγορές δηλαδή, έχει φέρει ως αποτέλεσμα και την αύξηση των εκπομπών ρύπων όπως αναφέρει ένας φορέας της βρετανικής κυβέρνησης και πρακτικά, όλα όσα έχουν επενδυθεί για τη βελτίωση της τεχνολογίας των σύγχρονων μοτέρ με τις μικρές καταναλώσεις και τις χαμηλές εκπομπές, έχουν αντισταθμιστεί από τις πωλήσεις των SUV και δεν έχει σημειωθεί καμία πρόοδος.

Πολύ σύντομα όμως, οι νέες υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις που θα συνοδεύουν όλα τα σύγχρονα SUV θα ρίξει ακόμη χαμηλότερα το μέσο όρο και θα αποκτήσουν και εκείνα ένα πολύ πιο «πράσινο» προφίλ. Ήδη έχουν κάνει μεγάλη πρόοδο σαν κατηγορία αφού πριν από μερικά χρόνια, οι τεράστιοι κινητήρες που φορούσαν και η τετρακίνηση που συνόδευε τα περισσότερα, τα έκαναν πολύ πιο ενεργοβόρα. Σήμερα είναι διαθέσιμα με «φυσιολογικούς» κινητήρες και σε δικίνητες εκδόσεις, πλησιάζοντας όλο και περισσότερο τη λογική ενός υπερυψωμένου κλασικού επιβατικού με μοναδικό στοιχείο από τα SUV το στυλ του αμαξώματος.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!