Πτώση μετοχής και απώλειες για τον όμιλο FCA
Οι ειδήσεις τον τελευταίο καιρό γύρω από την FCA δεν είναι καλές. Αρχικά, ο θάνατος του Σέρτζιο Μαρκιόνε, CEO του ομίλου, μας έπιασε... απροετοίμαστους και στη συνέχεια, ανακοίνωσαν ότι τα κέρδη μειώθηκαν κατά 35% στο δεύτερο τρίμηνο του 2018, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2017. Συγκεκριμένα, ο αριθμός βρίσκεται στα 754 εκατομμύρια ευρώ, από 1,16 δις, παρά το γεγονός ότι τα συνολικά έσοδα εμφάνισαν αύξηση 6%, στα 29 δις ευρώ.
Το 2018 προβλέπονται συνολικά έσοδα στα περίπου 115 δις, από τα 125 δις που προβλέπονταν για το 2017. Παράλληλα η μετοχή έχει υποχωρήσει κατά 11,33% και τα λειτουργικά κέρδη από 1,87 δις το 2017 (τρίμηνο Απρίλιος-Ιούνιος), έπεσαν στα 1,66. Φυσικά αυτά δεν σημαίνουν ότι ο όμιλος FCA «παραλύει», κάθε άλλο μάλιστα.
Η Alfa Romeo αναπτύσσεται περισσότερο από ποτέ, ετοιμάζει πολλά νέα και ενδιαφέροντα μοντέλα, ενώ στο κομμάτι της Fiat θα δούμε σύντομα μια νέα κίνηση-ματ που θα φέρει χρήμα στα ταμεία της εταιρείας, η οποία αυτή τη στιγμή βασίζει τις πωλήσεις της κατά κύριο λόγο στην γκάμα 500, στο Tipo και το Panda. Στο νέο σχέδιο ανάπτυξης της FCA, προβλέπονται μεταξύ άλλων επενδύσεις ύψους 45 δις ευρώ.
Νέος διευθύνων σύμβουλος στη Ferrari ανέλαβε ο Ελβετός μαλτέζικης καταγωγής Λουίς Κάρεϊ Καμιλέρι, ενώ τη θέση του Προέδρου κατέχει πλέον ο Τζον Ελκαν. Ο 41χρονος εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι κατέχει επίσης τη θέση του Προέδρου του Δ.Σ. της FCA, που είναι ο έβδομος σε μέγεθος αυτοκινητιστικός όμιλος στον κόσμο. Επίσης Πρόεδρος του κλάδου των επαγγελματικών οχημάτων CNH Industrial στη θέση του Μαρκιόνε ορίστηκε η μάνατζερ Σούζαν Χέιγουντ, ενώ παρέμεινε Διευθύνων Σύμβουλος ο Ντέρεκ Νέιλσον.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!