Ποιες μάρκες μπαίνουν... μέσα με την πώληση κάθε αυτοκινήτου;
Πρόσφατα βλέπαμε ότι η Ferrari, βγάζει κέρδος 69.000€ από την πώληση κάθε αυτοκινήτου της και λέγαμε, ότι έχει το υψηλότερο περιθώριο κέρδους σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Οι πολυτελείς μάρκες, βασίζονται περισσότερο στο μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους ανά όχημα που κατασκευάζουν, καθώς δεν έχουν τις πωλήσεις μιας μαζικής φίρμας που φτιάχνει εκατομμύρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο.
Έτσι βλέπουμε ότι εκτός από τη Ferrari, έχουμε και άλλες εταιρείες που βγάζουν πολλά από κάθε αμάξι που πουλάνε, αλλά και κάποιες που ζημιώνονται! Για παράδειγμα, η Porsche, έχει κέρδος 17.000€ από κάθε αυτοκίνητο. Τα χρήματα αυτά είναι σχεδόν τα διπλά, από τις BMW, Audi και Mercedes-Benz, οι οποίες κατά μέσο όρο «βγάζουν» 9.000€ ανά αυτοκίνητο και η Maserati με τη Volvo, βρίσκονται στις περίπου 5.000€.
Σε πολύ χαμηλά επίπεδα κυμαίνονται τα κέρδη της Jaguar και της Land Rover, που έχουν καθαρό κέρδος στα περίπου 800€ ανά αμάξι που κατασκευάζουν, ενώ πραγματικό ενδιαφέρον έχει η περίπτωση της Bentley και της Tesla. Οι δύο αυτές φίρμες δεν βγάζουν λίγα χρήματα από τις πωλήσεις των αυτοκινήτων τους, αλλά ζημιώνονται κιόλας!
Η πρώτη, χάνει 17.000€ για κάθε αμάξι και η δεύτερη, χάνει 11.000€! Αυτό συμβαίνει γιατί και οι δύο εξελίσσουν πολλές νέες τεχνολογίες και επενδύουν πάρα πολλά χρήματα σε αυτές, με αποτέλεσμα τα έξοδά τους να μην καλύπτονται από τα έσοδα που έχουν από τις πωλήσεις τους. Τέλος, η Rolls Royce και η Lamborghini, δεν ανακοινώνουν λεπτομερή οικονομικά αποτελέσματα κάθε χρονιάς, οπότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι κάνουν εκείνες σε αυτό το κομμάτι.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!