Στη Θεσσαλονίκη τα πρώτα «ελληνικά» ηλεκτρικά ταξί

Gazzetta team
Στη Θεσσαλονίκη τα πρώτα «ελληνικά» ηλεκτρικά ταξί
Μέσα στο επόμενο εξάμηνο εκτιμάται, ότι θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα ηλεκτροκίνητα ταξί επί ελληνικού εδάφους με έδρα την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Με μία σημαντική είδηση έγινε η παρουσίαση του ηλεκτροκίνητου Nissan Leaf στους επισκέπτες της Διεθνούς Εκθεσης Θεσσαλονίκης. Ο πρόεδρος του τοπικού συνεταιρισμού ραδιοταξί Taxiway, Θεόδωρος Σταυρίδης, αποκάλυψε στο πρακτορείο ΑΠΕ – ΜΠΕ, ότι είναι πολύ πιθανόν να δούμε το επόμενο εξάμηνο τα πρώτα ηλεκτροκίνητα ταξί στους δρόμους της «Νύφης του Θερμαϊκού». Ήδη έχει γίνει ανάλογη μελέτη, ενώ ξεκίνησαν επαφές με αρμόδιους φορείς για τη δημιουργία υποδομών για ταχυφορτιστές, αλλά και οικονομικών κινήτρων απόκτησης ηλεκτροκίνητων μοντέλων, όπως γίνεται σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.

Δανία - Ουαλία με πριμ 5%*, ακόμα καλύτερες αποδόσεις και αμέτρητα ειδικά στοιχήματα! (21+) * Ισχύουν Οροι και Προϋποθέσεις

Αρχικά προβλέπεται να κυκλοφορήσουν 5 έως 10 τέτοια ταξί μάρκας Nissan Leaf με αυτονομία έως 270 χλμ. και αφού βγουν τα πρώτα συμπεράσματα, θεωρείται πιθανόν, ότι θα αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός τους. Να σημειώσουμε, ότι η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Nissan Leaf έγινε στην Αθήνα, δείγμα της σημασίας που δίνει στο συγκεκριμένο μοντέλο η ελληνική εισαγωγική εταιρεία. Αντιπροσωπεία των Θεσσαλονικιών ιδιοκτητών ταξί θα ταξιδέψει τις επόμενες εβδομάδες στην Ολλανδία, για να ανταλλάξει απόψεις με συναδέλφους τους και να ακούσουν από πρώτο χέρι τις εμπειρίες τους με ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Να σημειωθεί, ότι αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στο Άμστερνταμ και συνολικά στη «Χώρα της Τουλίπας» πάνω από 650 ηλεκτροκίνητα ταξί.

 

Σύμφωνα με τον κ. Σταυρίδη, «ένας οδηγός ταξί σήμερα διανύει 200 με 220 χιλιόμετρα στην βάρδια του και αν δουλεύει το ταξί δύο βάρδιες, τότε τα χιλιόμετρα φτάνουν τα 300 χιλιόμετρα. Όμως με δεδομένο ότι κατά τη διάρκεια της σαραντάλεπτης ανάπαυλας μπορεί εφόσον υπάρχει υποδομή, να φορτιστεί στο 80% της ενέργειας λύνει το πρόβλημα της αυτονομίας». Αυτό βέβαια μπορεί να γίνει μόνον με ειδικούς –και πανάκριβους- ταχυφορτιστές και όχι με τους απλούς, τους οποίους χρησιμοποιούν συνήθως οι ιδιώτες και χρειάζονται περίπου οκτώ ώρες για την πλήρη φόρτισης της μπαταρίας ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!