6 μοντέλα, που πήραν ξανά τα παλιά τους ονόματα

Gazzetta team
6 μοντέλα, που πήραν ξανά τα παλιά τους ονόματα
Ένα «δυνατό» όνομα μοντέλου δεν το αλλάζεις. Κάποιες μάρκες έκαναν όμως αυτό το λάθος και αναγκάστηκαν να το διορθώσουν επαναφέροντας την παλιά ονομασία!

Τα ονόματα των αυτοκινήτων δεν αποτελούν ταμπού, γι αυτό και συχνά αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα μοντέλα με τόσο «δυνατές» ονομασίες, που θα ήταν παράλογο να τις αντικαταστήσεις με καινούριες. Ονόματα, όπως Golf, Corolla, Μicra ή Civic είναι πασίγνωστα σε όλες τις γωνιές του πλανήτη και θα περίμενε κανένας, ότι θα παρέμεναν ανέγγιχτα. Μερικές φορές όμως, κάνουν το λάθος ορισμένες εταιρείες και βαφτίζουν τα μοντέλα της επόμενης γενιάς διαφορετικά, θέλοντας να τα διαφημίσουν ως εντελώς νέα. Πρόκειται όμως για ριψοκίνδυνα εγχειρήματα, όπως δείχνουν και έξι περιπτώσεις, όπου γνωστές μάρκες αυτοκινήτων αναγκάστηκαν να επαναφέρουν σε μοντέλα τους παλαιότερες ονομασίες, τις οποίες είχαν καταργήσει.

0% Γκανιότα* & Συναρπαστικά Ειδικά Στοιχήματα στη Novibet * Αφορά την επιλογή «Νικητής Αγώνα» σε επιλεγμένα παιχνίδια πριν την έναρξη''.

Hyundai Tucson και ix35

 

Eπιστροφή στις ρίζες για το Tucson, το οποίο μετονόμασε η Hyundai το 2009 σε ix35, αλλά μόνον στην Ευρώπη ώστε να ταιριάζει ονοματολογικά στην υπόλοιπη γκάμα των μοντέλων της i10, i20, i30 και i40. Οι Κορεάτες επανέφεραν ωστόσο το 2015 το όνομα Tucson, επειδή έτσι είναι γνωστό το κόμπακτ SUV του σε όλον τον πλανήτη.

Alfa Romeo Giulia και Giulietta

Από το 1962 έως το 1978 κατασκεύαζε η Alfa Romeo το μικρομεσαίο μοντέλο Giulia, που τη διαδέχθηκε το 1984 η Giulietta. Ακολούθησαν η 75 (1985 έως 1991), η 155 (1992 έως 1998), η 156 (1997 έως 2005) και η 159 από το 2005 έως το 2011. Άψυχα ονόματα, χωρίς κάποια λογική, που ανάγκασαν την Alfa Romeo να επαναφέρει το 2010 στη ζωή την ονομασία Giulietta και το 2016 τη Giulia.

BMW σειρά 8 και σειρά 6

Εδώ έχουμε ένα πραγματικό αλαλούμ. Το 1975 λανσαρίστηκε η σειρά 6 και συνέχισε να παράγεται έως τα τέλη της δεκαετίας του 80. Στη δεκαετία του 90 διαδέχθηκε τη σειρά 6 η σειρά 8 και μετά από διάλειμμα τεσσάρων ετών έγινε το αντίθετο, δηλαδή λανσαρίστηκε η επόμενη σειρά 6 ως διάδοχος της 8. Φαίνεται, ότι αυτή η εναλλαγή αρέσει στη BMW και έτσι η σημερινή σειρά 6 θα αντικατασταθεί του χρόνου από την 8. Τι δεν καταλαβαίνετε;

Fiat Tipo και Bravo

Το κόμπακτ Fiat Tipo έχει να παρουσιάσει μία πολυκύμαντη ιστορία, όσον αφορά στην ονομασία του. Το 1995 αντικαταστάθηκε από το τρίθυρο Brava και το πεντάθυρο Bravo, από το 2001 ονομαζόταν το διάδοχο μοντέλο Stilo, το 2007 επανήλθε η ονομασία Bravo και από το 2016 έχουμε πάλι το όνομα Tipo. Για να δούμε, τι μας επιφυλάσσουν οι Ιταλοί στη συνέχεια.

Τοyota Corolla και Auris

Tι έπιασε αλήθεια την Toyota το 2006 και άλλαξε το όνομα της Corolla, που αποτελεί το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλον τον πλανήτη; Εδώ και δώδεκα χρόνια ονομάζονται στην Ευρώπη οι κόμπακτ εκδόσεις Auris, ενώ τα σεντάν διατήρησαν την ονομασία Corolla, προκαλώντας έτσι αναστάτωση μεταξύ των πελατών της ιαπωνικής μάρκας. Η Toyota κατάλαβε πάντως το λάθος της και από το 2019 θα ονομάζεται πλέον το μοντέλο νέας γενιάς και πάλι Corolla, μετά από δύο ενδιάμεσες γενιές Auris.

Peugeot 308

Eδώ είναι τα πράγματα λίγο διαφορετικά. Η γαλλική μάρκα έχει κατοχυρώσει τα λογότυπα με τα τρία νούμερα και το μηδέν στη μέση, όμως σιγά – σιγά αρχίζουν και εξαντλούνται. Στην κόμπακτ κατηγορία έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα τα μοντέλα 301, 302, 304, 305, 306, 307 και 308. Ωστόσο το 2013 διαδέχθηκε το 308 ένα νέο 308 και όχι ένα 309, επειδή το συγκεκριμένο όνομα συνδέεται με ένα αποτυχημένο μοντέλο των Γάλλων, που είχε λανσαριστεί τη δεκαετία του 80. Επίσης, δεν ήθελαν να ονομάσουν το νέο μοντέλο 310 και να λείπει το μηδενικό από τη μέση του τριψήφιου αριθμού. Ετσι αποφάσισε η Peugeot, ότι όλα τα ονόματα των μοντέλων της θα καταλήγουν σε 8, είτε μιλάμε για τα 108, 208, 308, 508 είτε για τα SUV 2008, 3008 και 5008. Τέλος το μπέρδεμα λοιπόν; Όχι ακριβώς, αφού η τετράθυρη έκδοση του 208, κυκλοφορεί ως…301!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!