Τον Ιανουάριο η κατάθεση προσφορών για τη Γραμμή 4 του Μετρό

Gazzetta team
Τον Ιανουάριο η κατάθεση προσφορών για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 1,5 δισ. ευρώ και η προβλεπόμενη διάρκεια υλοποίησης του τα 8 χρόνια.

Παράταση για τις 15 Ιανουαρίου παίρνει η κατάθεση των τεχνικών και οικονoμικών προσφορών για το πρώτο τμήμα της γραμμή 4 του μετρό Αθήνας (Άλσος Βεΐκου – Γουδί), από τις τρεις κοινοπραξίες που πέρασαν στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού.

Η αρχική ημερομηνία κατάθεσης είχε οριστεί για τις 10 Δεκεμβρίου.

Σημειώνεται ότι οι τρεις κοινοπραξίες είναι οι εξής:

-ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG «TVS»,

 

-J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT S.A. και

-ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της Αττικό Μετρό, η παραπάνω εξέλιξη αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην πορεία υλοποίησης του μεγαλύτερου έργου υποδομής, το οποίο θα συμβάλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών της ΑΤΤΙΚΗΣ.

Το Α’ Τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδί», το οποίο προγραμματίζεται να υλοποιηθεί με την παρούσα δημοπράτηση, έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του Λεκανοπεδίου, του κέντρου της Αθήνας με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός).

Ταυτόχρονα θα συμβάλλει στην αποσυμφόρηση υφιστάμενων κεντρικών σταθμών Μετρό από την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού, στην εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτηρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κλπ. καθώς και στην αύξηση της δικτύωσης των υφιστάμενων Γραμμών Μετρό με δύο σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, Ευαγγελισμός).

Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδί και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.

Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδί, καθώς και εννέα ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.

Προβλέπεται σήραγγα υπόγειας διάνοιξης διατομής διπλής τροχιάς που θα διανοιχτεί με τουλάχιστον δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) μήκους περίπου 12 χιλιομέτρων.

Πηγή: insider.gr

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!