Επίσημο: Η Mazda επιστρέφει στην Ελλάδα μέσω του Ομίλου Συγγελίδη!
Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Mazda, η ιαπωνική φίρμα επιστρέφει στην ελληνική αγορά (μετά από απουσία πέντε περίπου ετών) μέσω του Ομίλου Συγγελίδη, ξεκινώντας τις πωλήσεις νέων οχημάτων στην Ελλάδα εντός του έτους.
Να σημειωθεί ότι οι διαπραγματεύσεις για την επιστροφή της Mazda στη χώρα μας, είχαν ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό, με την συμμετοχή μάλιστα και πρώην στελέχους της προηγούμενης αντιπροσωπείας. Φαίνεται όμως ότι η παράλληλη « μεταγραφή» της Opel στον Όμιλο Συγγελίδη, η οποία ολοκληρώθηκε σχετικά πρόσφατα, καθυστέρησε το οριστικό deal μεταξύ των δύο πλευρών, το οποίο εν τέλει επετεύχθη σκορπίζοντας χαμόγελα στους λάτρεις της ιαπωνικής εταιρείας.
Για την ιστορία, ο Όμιλος Συγγελίδη έχοντας στο δυναμικό του ήδη τις Peugeot, Citroen, Opel και DS, με την προσθήκη της Mazda ισχυροποιείται ακόμη περισσότερο, καθώς πρόκειται για μια μάρκα με ιδιαίτερα φανατικό κοινό στη χώρα μας, γεγονός το οποίο φάνηκε ακόμη και σε αυτή την πενταετία της απουσίας της.
Έτσι λοιπόν, ξεκινώντας με τα εγκαίνια ενός καταστήματος-ναυαρχίδα στα νότια προάστια της Αθήνας (Λεωφ. Βουλιαγμένης 88-90, πρώην AutoOne) αυτό το καλοκαίρι, οι Έλληνες οδηγοί θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία των τελευταίας σειράς αυτοκινήτων της Mazda, συμπεριλαμβανομένου του ολοκαίνουργιου Mazda3, του Mazda MX-5, του κορυφαίου σε πωλήσεις διθέσιου roadster στον κόσμο, καθώς και του Mazda CX-5 SUV.
O David McGonigle, Regional Director της Mazda Central and South East Europe, δήλωσε: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την έναρξη πωλήσεων των νέων μας οχημάτων στην Ελλάδα. Τα τελευταία χρόνια λαμβάναμε συνεχώς αιτήματα από ενδιαφερόμενους καταναλωτές για να κάνουμε τα αυτοκίνητά μας ξανά διαθέσιμα στην Ελλάδα και τώρα πιστεύουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή. Στον Όμιλο Συγγελίδη βρήκαμε έναν τοπικό συνεργάτη υψηλών προδιαγραφών, που κατανοεί το brand μας και θα διασφαλίσει μια επιτυχημένη επάνοδο σε μια αγορά, όπου η Mazda έχει μια μακρά ιστορία».
Ο κ. Πολύχρονης Συγγελίδης, επικεφαλής των επιχειρήσεων Συγγελίδη σχολίασε: «Είμαστε πολύ ευτυχείς που η Mazda επέλεξε εμάς για αυτό το εγχείρημα, σε αυτή την σημαντική στιγμή για το brand. Είμαστε βέβαιοι ότι η μακροχρόνια δέσμευσή μας στην επίτευξη μιας ηγετικής θέσης στη εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, παρέχοντας έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών και μια εμπειρία υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας θα επιτρέψουν σε μια νέα γενιά Ελλήνων να ερωτευθούν τα αυτοκίνητα της Mazda».
Τέλος αξίζει να αναφερθεί ότι η Mazda εισήλθε στην ελληνική αγορά το 1982, πετυχαίνοντας πωλήσεις άνω των 100.000 οχημάτων στην Ελλάδα, ενώ σήμερα διατηρεί ένα δίκτυο 14 εξουσιοδοτημένων συνεργείων, τα οποία παρέχουν υπηρεσίες service, συντήρησης και αυθεντικά ανταλλακτικά Mazda σε όλη την χώρα.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!