«Ανοιξε η κάνουλα» για τα δάνεια αγοράς αυτοκινήτου
Με θεαματικούς ρυθμούς αυξάνεται το σύνολο των πιστώσεων, που αφορούν την αγορά αυτοκινήτου στη χώρα μας. Το 2018 η αξία των δανείων αυτοκινήτων άγγιξε –και σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπέρασε- τον δανεισμό για στεγαστική πίστη και όπως φαίνεται, αυτό θα συνεχιστεί εντονότερα και το 2019. Σύμφωνα με αναλυτικό ρεπορτάζ της Βάσως Αγγελέτου στο www.insider.gr, η Τράπεζα Πειραιώς εκταμίευσε πέρυσι πάνω από 200 εκατ. ευρώ σε δάνεια αυτοκινήτων, ενώ οι συγκεκριμένες χορηγήσεις καταγράφουν άνοδο 26% από την αρχή της χρονιάς και προβλέπεται να αυξηθούν κατά 30% εφέτος.
Το αντίστοιχο ποσοστό αύξησης για την Alpha Bank κυμαίνεται στο 20%, ενώ στη Eurobank διατηρήθηκε προς το παρόν σε μονοψήφια νούμερα. Να σημειώσουμε, ότι η Eurobank αποτελεί τον μεγαλύτερο παίκτη στον κλάδο των δανείων αυτοκινήτου, όπου κατέχει ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 35 έως 40%. Ο μέσος πελάτης αιτείται χρηματοδότηση μεταξύ 6.000 και 7.000 ευρώ και προκαταβάλλει περίπου το 20% έως 30% της αξίας του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τραπεζικά στελέχη, υπάρχει μία αλλαγή κουλτούρας των δανειοληπτών, που δείχνουν μεγαλύτερη υπευθυνότητα, γι αυτό εξάλλου τα δάνεια αυτοκινήτων έχουν αποδειχθεί λιγότερο επισφαλή από άλλα καταναλωτικά, επειδή ο Ελληνας δίνει μεγάλη σημασία στη διατήρηση του Ι.Χ. του.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, εφαρμόζουν οι τράπεζες νέες προωθητικές ενέργειες για την προσέλκυση των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων. Χαρακτηριστική είναι μία νέα καμπάνια της Eurobank, η οποία ξεκίνησε πιλοτικά σε τρεις εμπόρους και θα επεκταθεί σύντομα και στο υπόλοιπο δίκτυο, όπου δεν προκαθορίζεται το επιτόκιο του δανείου. Ετσι παρέχεται η δυνατότητα στους αντιπροσώπους, να επιλέξουν αν θα πριμοδοτήσουν οι ίδιοι –και σε τι βαθμό- το επιτόκιο δανεισμού, ώστε να αποκτήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!