Το Τοp Ten των SUV στην Ελλάδα
Οι Ελληνες είναι ερωτευμένοι με τα SUV. Αυτό προκύπτει και από τα στοιχεία ταξινομήσεων καινούριων επιβατηγών μοντέλων στη χώρα μας το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2019, όπου το μερίδιο των SUV ανέρχεται σε 33,09% της συνολικής αγοράς. Το πρώτο τετράμηνο της τρέχουσας χρονιάς πωλήθηκαν στην Ελλάδα 38.592 καινούρια Ι.Χ. και τα 12.771 από αυτά ήταν Μοντέλα Ελεύθερου Χρόνου ή SUV, όπως έχει καθιερωθεί η ονομασία τους διεθνώς από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων Sport Utility Vehicles.
Η κυριαρχία των SUV είναι ιδιαίτερα εμφανής στις εμπορικότερες κατηγορίες των supermini και compact μοντέλων, με τη ζήτηση να βαίνει συνεχώς αυξανόμενη. Αυτό αποτυπώνεται και στο Top Ten των εμπορικότερων SUV στην Ελλάδα για το τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου 2019, το οποίο απαρτίζεται αποκλειστικά από μικρομεσαία οχήματα ελεύθερου χρόνου. Οι βασικές αιτίες επιλογής ενός SUV είναι σύμφωνα με έρευνες μία αυξημένη αίσθηση ασφάλειας, ο μοντέρνος σχεδιασμός, η υψηλή θέση οδήγησης, η λειτουργικότητα και ο συνδυασμός άνεσης και χώρων, αλλά και οι δυνατότητες κίνησης εκτός ασφάλτου. Για το τελευταίο θα πρέπει πάντως να πούμε, ότι το ποσοστό των αγοραστών τετρακίνητων SUV συρρικνώνεται συνεχώς και γίνεται σταδιακά αμελητέο.
Ας δούμε όμως ποια ήταν τα 10 αγαπημένα SUV των Ελλήνων με βάση τις ταξινομήσεις για το πρώτο τετράμηνο του 2019, στα οποία εκπροσωπούνται οι Peugeot και Volkswagen με δύο μοντέλα η κάθε μία.
1. Νissan Qashqai, 1.198 πωλήσεις, 9,38%
2. Τοyota CH-R, 732 πωλήσεις, 5,73%
3. Peugeot 308, 576 πωλήσεις, 4,51%
4. VW T-Roc, 567 πωλήσεις, 4,44%
5. Suzuki Vitara, 515 πωλήσεις, 4,03%
6. Dacia Duster, 492 πωλήσεις, 3,85%
7. Peugeot 2008, 490 πωλήσεις, 3,84%
8. Ηyundai Kona, 455 πωλήσεις, 3,56%
9. ΒΜW X1, 438 πωλήσεις, 3,43%
10. VW Tiguan, 395 πωλήσεις, 3,09%
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!