Ματαιώθηκε η διεθνής παρουσίαση της νέας Skoda Octavia στην Κρήτη

Gazzetta team
Ματαιώθηκε η διεθνής παρουσίαση της νέας Skoda Octavia στην Κρήτη
Η εξάπλωση του κοροναϊού οδήγησε τους υπεύθυνους της Skoda στην απόφαση να ακυρώσουν τη διεθνή δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας Octavia, που θα γινόταν το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου στην Κρήτη.

Η παρουσίαση της νέας Skoda Octavia στην Κρήτη, η οποία ανακοινώθηκε το Φεβρουάριο, θα ήταν ένα εξαιρετικό συμβάν για τη χώρα μας. Σε αυτό αναμένονταν χιλιάδες δημοσιογράφοι από δεκάδες χώρες οι οποίοι εκπροσωπούν μεγάλο αριθμό μέσων μαζικής ενημέρωσης. Η εκδήλωση είχε προγραμματιστεί για τα μέσα Μαρτίου, στη Χερσόνησο της Κρήτης. Ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε ότι οι δημοσιογράφοι θα επισκέπτονταν το νησί σε ομάδες (group), με απευθείας πτήσεις charter από το Μόναχο της Γερμανίας. Η παρουσίαση θα ξεκινούσε στο μέσον του Μαρτίου και θα ολοκληρωνόταν μετά από περίπου δύο εβδομάδες.

To ξενοδοχείο Abaton στην Κρήτη.

Για την ομαλή εξέλιξη της παρουσίασης είχαν προγραμματιστεί ογδόντα δημοσιογραφικά αυτοκίνητα και σαράντα ακόμα υποστήριξης της εκδήλωσης, συνολικά δηλαδή 120. Όσον αφορά στον αριθμό των δημοσιογράφων, υπολογιζόταν σε 1.000 περίπου άτομα ενώ 100 περίπου συνεργάτες της Skoda θα εργάζονταν για την υποστήριξη της εκδήλωσης.

Πλήγμα για την προβολή της Κρήτης

Εκτός από τα άμεσα και σημαντικά έσοδα του resort Abaton στη Χερσόνησο -που θα αποτελούσε το κέντρο φιλοξενίας της εκδήλωσης- το οικονομικό όφελος της Κρήτης συνολικά θα ήταν πολύ μεγάλο, από μια τέτοιου μεγέθους και με χιλιάδες φιλοξενούμενους οργάνωση. Ταυτόχρονα χάνεται και μια ευκαιρία τεράστιας και δωρεάν προβολής της Ελλάδας και της Κρήτης σε όλο τον κόσμο. Βλέπετε οι εικόνες και τα video για δημοσιογραφική χρήση δημιουργούνται στον τόπο της παρουσίασης -δηλαδή στην Κρήτη- και για πάρα πολύ καιρό.

 

Η νέα Skoda Octavia

Η νέα Skoda Octavia είχε αποκαλυφθεί online, ωστόσο η πρώτη φυσική της παρουσία, μαζί με την αποκάλυψη της έκδοσης RS iV, είχε προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαρτίου στο Σαλόνι της Γενεύης, που επίσης ακυρώθηκε.Η τέταρτη γενιά του μοντέλου θα διατίθεται σε εκδόσεις Grand Coupe (πεντάθυρη τριών όγκων) και Sportswagon (πεντάθυρη στέισον). Χαρακτηριστικό και των δύο θα είναι οι πραγματικά τεράστιοι χώροι επιβατών και αποσκευών -με τον τελευταίο να έχει όγκο 600 και 640 λίτρων αντίστοιχα στα δύο μοντέλα.

To hatchback ονομάζεται Grand Coupe.

Χαρακτηριστικό της νέας Octavia είναι η αύξηση του μήκους κατά 1.9 και 2.2 εκατοστά στις δύο εκδόσεις, πως και η αύξηση του πλάτους κατά 1,5 εκατοστά. Αισθητικά τίποτα δεν έχει μείνει ίδιο, τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό. Εξωτερικά οι γραμμές είναι πιο απαλές και ταυτόχρονα το συνολικό σχήμα πιο δυναμικό αλλά και κομψό. Η ονομασία Grand Coupe στο hatchback μοντέλο υποδηλώνει την πιο γραμμική ενσωμάτωση της οροφής στο πίσω μέρος, που τώρα δεν παραπέμπει πλέον σε κλασικό σεντάν τριών όγκων σχήμα, αλλά σε coupe.

H έκδοση στέισον βάγκον.

Στο εσωτερικό τα πάντα έχουν αλλάξει, με τις ψηφιακές οθόνες να καταλαμβάνουν πλέον και το χώρο του πίνακα οργάνων, ενώ η αφαιρετική σχεδίαση την οποία ξεκίνησε το Scala είναι εμφανής. Ο εξοπλισμός θα είναι από πλήρης έως εντυπωσιακός στις πιο πλούσιες εκδόσεις.

Mεγάλες ψηφιακές οθόνες στο κόκπιτ.

Πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης θα είναι διαθέσιμα, τα οποία συνέβαλαν ώστε η νέα Octavia να κατακτήσει ήδη την κορυφαία διάκριση ασφάλειας πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό αξιολόγησης Euro NCAPΣε μηχανολογικό επίπεδο ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει ανεξάντλητες επιλογές. Συμβατικοί κινητήρες βενζίνης και diesel, ήπια υβριδικά σύνολα, διπλού καυσίμου βενζίνης/CNG καθώς και plug-in υβριδικά σύνολα περιλαμβάνονται στο πραγματικά πλούσιο μενού. Η ισχύς των κινητήρων θα ξεκινά από τους 110 ίππους και θα κορυφώνεται στους 204 της υβριδικής έκδοσης iV.

Υβριδική η νέα Skoda Octavia RS.

Για τους λάτρεις των δυναμικών εκδόσεων RS, να σημειώσουμε ότι αναμένεται και τέτοια, ωστόσο θα είναι υβριδική, ώστε να καλύπτει και τις τρέχουσες οικολογικές ανησυχίες. Η νέα Skoda Octavia RS iV θα μπαίνει στην πρίζα, καθώς θα είναι plug-in, ενώ η συνολική απόδοση του υβριδικού συστήματος θα φτάνει στους 245 ίππους.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!