Η BMW θα κατασκευάσει επτά εκατομμύρια ηλεκτρικά & υβριδικά οχήματα μέχρι το 2030
Τα οχήματα BMW και MINI με συστήματα ηλεκτροκίνησης προσφέρονται τώρα σε 74 αγορές σε όλο τον κόσμο, όπου περισσότερα από 500.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα πωλήθηκαν το 2019. Μέχρι το τέλος του 2021, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από ένα εκατομμύριο. Παρά τους περιορισμούς που σχετίζονται με την πανδημία, το BMW Group κατέγραψε περισσότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Στο πλαίσιο των στόχων βιωσιμότητας, το BMW Group θα επιδιώξει να κυκλοφορούν πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, εκ των οποίων τα δύο τρίτα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Ως αποτέλεσμα της μαζικής επέκτασης της ηλεκτροκίνησης, οι εκπομπές ρύπων του στόλου οχημάτων του BMW Group ανά χιλιόμετρο που διανύουν θα μειωθούν κατά 40% περίπου μέχρι το 2030.
«Η δύναμη της επιλογής»: αποτελεσματική στρατηγική για παγκόσμια βιωσιμότητα.
Η τρέχουσα γκάμα μοντέλων προετοιμάζει το δρόμο, με την εταιρεία να ακολουθεί τη στρατηγική «η δύναμη της επιλογής» (power of choice) λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των πελατών και τις νομικές απαιτήσεις στις παγκόσμιες αυτοκινητιστικές αγορές. Η BMW X3 είναι το πρώτο μοντέλο που διατίθεται με ιδιαίτερα αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και diesel συμπεριλαμβανομένης ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48-volt, με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και αμιγώς ηλεκτρικό.
Στο μέλλον, ακόμα περισσότερα μοντέλα με ηλεκτροκίνηση και με συμβατικά συστήματα κίνησης θα κατασκευάζονται σε μία γραμμή παραγωγής. Για παράδειγμα, η επόμενη γενιά πολυτελών sedan της BMW Σειράς 7 θα προσφέρεται σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Επίσης, οι δημοφιλείς BMW Σειρά 5 και BMW X1 θα κυκλοφορούν στην αγορά όχι μόνο με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά συστήματα, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Ο εξηλεκτρισμός των συστημάτων κίνησης αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του τομέα D-ACES (Design, Autonomous, Connected, Electrified & Services/Shared) όπως ορίζεται στη στρατηγική NUMBER ONE > NEXT του BMW Group. Σήμερα, το BMW Group ήδη προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα αντίστοιχων οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Τα μοντέλα αυτά εντυπωσιάζουν επίσης με τα σπορ χαρακτηριστικά τους. Επιπλέον, η γοητεία τους οφείλεται στην εκφραστική σχεδίαση και την προηγμένη τεχνολογία που διαθέτουν σε επίπεδο λειτουργίας και ψηφιοποίησης, σύμφωνα με το lifestyle σύγχρονων target groups.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!