Η Smart βγάζει το SUV ‘’formore’’ από τη ναφθαλίνη

Gazzetta team
Η Smart βγάζει το SUV ‘’formore’’ από τη ναφθαλίνη
H Smart θέλει να διεισδύσει στην κατηγορία των compact SUV και έτσι ενεργοποιεί πάλι τα παλαιότερα σχέδιά της για τη δημιουργία ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου ‘’Smart formore’’, το οποίο θα χρησιμοποιεί ένα εξελιγμένο πάτωμα της Volvo.

To 2005 είχε διαρρεύσει ότι η Smart σκεφτόταν να εξελίξει ένα μικρό SUV με την ονομασία ‘’formore’’ και να μπει με αυτό δυναμικά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το εγχείρημα τελικά δεν προχώρησε, φαίνεται όμως ότι ξαναμπήκε στο τραπέζι, καθώς έχουν αλλάξει ριζικά ορισμένα θεμελιώδη δεδομένα.

Συγκεκριμένα, η Smart έχει μετεξελιχθεί πλέον σε μία μάρκα με αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ενώ στις αρχές του 2020 ίδρυσε η μητρική της Daimler από κοινού με την κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Geely την κοινή εταιρεία Smart-Joint-Venture. Στόχος αυτής της νέας εταιρείας είναι να μοιραστούν οι αρμοδιότητες μεταξύ των δύο εταίρων, με τη Geely να αναλαμβάνει την τεχνική εξέλιξη των νέων μοντέλων της Smart και τους Γερμανούς να είναι υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό τους.

To πάτωμα CMA της Volvo.

Ωστόσο ακόμη και το μεγαλύτερο μοντέλο της σημερινής γκάμας της Smart, δηλαδή το forfour, είναι πολύ μικρό για να χτιστεί πάνω του ένα ηλεκτρικό, compact SUV. Τη λύση αναμένεται να δώσει η Geely, στον όμιλο της οποίας περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και η Volvo. Πρόκειται για το πάτωμα CMA (Compact Modular Architecture), το οποίο χρησιμοποιούν ήδη τα μοντέλα Volvo XC40 και Polestar 2.

 

To Coupe SUV Lynk&Co 05.

Το ίδιο πάτωμα θα μπορούσε να τοποθετηθεί και στο νέο Smart crossover, που θα διαθέτει ωστόσο μικρότερες διαστάσεις και δεν θα ξεπερνά σε μήκος τα τέσσερα μέτρα. Το νέο ηλεκτρικό SUV εκτιμάται ότι θα λανσαριστεί σε περίπου μία δεκαετία και ότι θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες της Geely που χρησιμοποιούνται ήδη στα μοντέλα Polestar, αλλά και στη θυγατρική premium μάρκα των Κινέζων Lynk&Co.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!