Η Smart βγάζει το SUV ‘’formore’’ από τη ναφθαλίνη
To 2005 είχε διαρρεύσει ότι η Smart σκεφτόταν να εξελίξει ένα μικρό SUV με την ονομασία ‘’formore’’ και να μπει με αυτό δυναμικά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το εγχείρημα τελικά δεν προχώρησε, φαίνεται όμως ότι ξαναμπήκε στο τραπέζι, καθώς έχουν αλλάξει ριζικά ορισμένα θεμελιώδη δεδομένα.
Συγκεκριμένα, η Smart έχει μετεξελιχθεί πλέον σε μία μάρκα με αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ενώ στις αρχές του 2020 ίδρυσε η μητρική της Daimler από κοινού με την κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Geely την κοινή εταιρεία Smart-Joint-Venture. Στόχος αυτής της νέας εταιρείας είναι να μοιραστούν οι αρμοδιότητες μεταξύ των δύο εταίρων, με τη Geely να αναλαμβάνει την τεχνική εξέλιξη των νέων μοντέλων της Smart και τους Γερμανούς να είναι υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό τους.
Ωστόσο ακόμη και το μεγαλύτερο μοντέλο της σημερινής γκάμας της Smart, δηλαδή το forfour, είναι πολύ μικρό για να χτιστεί πάνω του ένα ηλεκτρικό, compact SUV. Τη λύση αναμένεται να δώσει η Geely, στον όμιλο της οποίας περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και η Volvo. Πρόκειται για το πάτωμα CMA (Compact Modular Architecture), το οποίο χρησιμοποιούν ήδη τα μοντέλα Volvo XC40 και Polestar 2.
Το ίδιο πάτωμα θα μπορούσε να τοποθετηθεί και στο νέο Smart crossover, που θα διαθέτει ωστόσο μικρότερες διαστάσεις και δεν θα ξεπερνά σε μήκος τα τέσσερα μέτρα. Το νέο ηλεκτρικό SUV εκτιμάται ότι θα λανσαριστεί σε περίπου μία δεκαετία και ότι θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες της Geely που χρησιμοποιούνται ήδη στα μοντέλα Polestar, αλλά και στη θυγατρική premium μάρκα των Κινέζων Lynk&Co.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!