Η Volkswagen έβαλε λουκέτο στο αγωνιστικό της τμήμα

Gazzetta team
Η Volkswagen έβαλε λουκέτο στο αγωνιστικό της τμήμα
Η Volkswagen έκλεισε το αγωνιστικό τμήμα Motorsport GmbH χάρη στο οποίο κυριαρχούσε πριν λίγα μόλις χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC, αλλά και στο φημισμένο –και άκρως απαιτητικό- Ράλι Ντακάρ, όπου ετοιμάζεται να συμμετάσχει από το 2022 η Audi.

H Volkswagen ανακοίνωσε ότι διακόπτει τις αγωνιστικές της δραστηριότητες. Ετσι διαλύει τη θυγατρική της Motorsport GmbH και οι 169 εργαζόμενοι σε αυτήν προβλέπεται να απορροφηθούν τους επόμενους μνήμες από άλλα τμήματα της γερμανικής εταιρείας αυτοκινήτων.

Ωστόσο, θα συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια η παραγωγή ανταλλακτικών και εξαρτημάτων για τα αγωνιστικά μοντέλα VW Polo R5 και Golf TCR για την πίστα. Ταυτόχρονα όμως θα διακοπεί στα τέλη του 2020 η παραγωγή του Polo R5 που απευθύνεται σε ιδιώτες οι οποίοι επιθυμούν να συμμετέχουν σε αγώνες ράλι.

Πέντε δεκαετίες επιτυχιών

Με αυτόν τον τρόπο κλείνει άδοξα ένας κύκλος πέντε δεκαετιών, στη διάρκεια του οποίου έχει να επιδείξει η Volkswagen αξιοσημείωτες επιτυχίες, αρχής γενομένης με τη Formula V στις δεκαετίες του 60 και του 70. Ακολούθησαν επιτυχίες στη Formula 3 και στη συνέχεια είχαμε την εμπλοκή της γερμανικής μάρκας με αγωνιστικές εκδόσεις του Polo, του Golf και του Scirocco στις πίστες, στο Rallycross και στα ράλι.

To ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο VW ID.R

 

Στις μεγαλύτερες διακρίσεις της γερμανικής μάρκας σε αγωνιστικό επίπεδο περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τρεις νίκες στο Ράλι Ντακάρ με τα Touareg (2009 έως 2011) και τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα ράλι στο WRC από το 2013 έως το 2016 με το Polo WRC. Τελευταία φορά που έλαμψε αγωνιστικά η VW ήταν με το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο ID.R, με το οποίο κατέρριψε το ρεκόρ χρόνου στη φημισμένη ανάβαση του Pikes Peak.

Διαφορετική στρατηγική από τη VW ακολουθεί σε αγωνιστικό επίπεδο η Audi. Η θυγατέρα πολυτελείας της Volkswagen ανακοίνωσε ότι αποσύρεται ως εργοστασιακή ομάδα από το πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων της Formula E επειδή έκρινε ότι δεν είχαν αντίκρισμα οι μεγάλες επενδύσεις της σε αυτό. Από την άλλη πλευρά θα συμμετάσχει το 2022 στο Ράλι Ντακάρ με ένα ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο, του οποίου οι μπαταρίες θα φορτίζονται από έναν βενζινοκινητήρα (Range Extender), όπως συμβαίνει σε διάφορα μοντέλα παραγωγής μεταξύ των οποίων η BMW i3 και το Opel Ampera. Οι άνθρωποι της Audi θεωρούν ότι το άκρως απαιτητικό Ράλι Ντακάρ προσφέρεται ιδανικά ως πλατφόρμα παρουσίασης των πιο σύγχρονων εξελίξεων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και σε αυτό το πλαίσιο θα συνεργαστούν με την ομάδα της X-Raid που διαθέτει τεράστια τεχνογνωσία γύρω από το Ράλι Ντακάρ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!