Τα 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τη «φτηνότερη» αυτονομία

Gazzetta team
Τα 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τη «φτηνότερη» αυτονομία
Μεγάλη αυτονομία σημαίνει και υψηλό κόστος στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις με εξαιρετικό λόγο κόστους αγοράς προς εμβέλεια κίνησης.

Με το κόστος των μπαταριών να αντιστοιχεί περισσότερο από το 1/3 στην τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι προφανές ότι μεγαλύτερες μπαταρίες για μεγαλύτερη αυτονομία, επιβαρύνει την τιμή αγοράς.

Αν λοιπόν το ζητούμενο είναι η μεγαλύτερη δυνατή εμβέλεια με το μικρότερο δυνατό κόστος, η έρευνα που πραγματοποιήσαμε δίνει την απάντηση. Διότι υπολογίσαμε την τιμή αγοράς, συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης χωρίς όμως απόσυρση και σας παρουσιάζουμε τα 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τον καλύτερο λόγο τιμής/εμβέλειας, εκφρασμένο σε ευρώ κόστους αγοράς/χιλιόμετρο αυτονομίας.

KIA e-Soul – 113 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

KIA e-Soul – 113 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Peugeot e-2008 – 105,7 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Peugeot e-2008 – 105,7 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Hyundai Kona Electric – 101,6 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Hyundai Kona Electric – 101,6 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Tesla Model 3 – 101 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Tesla Model 3 – 101 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Volkswagen ID.3 1st Edition – 82,9 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Volkswagen ID.3 1st Edition – 82,9 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Opel Corsa-e – 82,7 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Opel Corsa-e – 82,7 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Volkswagen e-up! – 76,6 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Volkswagen e-up! – 76,6 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Peugeot e-208 – 75,5 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Peugeot e-208 – 75,5 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Skoda Citigo e iV – 71,9 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Skoda Citigo e iV – 71,9 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Nissan Leaf e+ 62 kWh – 62,48 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Nissan Leaf e+ 62 kWh – 62,48 ευρώ/χιλιόμετρο εμβέλειας

Το νέο ηλεκτρικό KIA αναμένεται οσονούπω στην ελληνική αγορά, με κινητήρα 136 ίππων, και εμβέλεια με μια φόρτιση που θα φτάνει στα 276 χιλιόμετρα. Αμιγώς οικογενειακό, διατίθεται και σε έκδοση 204 ίππων με 452 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η τιμή του συμπεριλαμβανομένης της επιδότησης ξεκινά από τα 31.192 ευρώ.

Το ηλεκτρικό SUV της Peugeot έχει πολλά περισσότερα πλεονεκτήματα από την εντυπωσιακή αισθητική. Ένα από αυτά είναι η αυτονομία του, που φτάνει στα 320 χιλιόμετρα. Ο κινητήρας των 136 ίππων προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, ενώ οι χώροι στο εσωτερικό είναι άνετοι για έως και 5 επιβάτες. Το κόστος με την επιδότηση ξεκινά από τα 33.843 ευρώ.

Το μοντέλο της Hyundai είναι ένα από τα πλέον άνετα και με μεγάλη εμβέλεια ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ αποτελεί και το SUV με τον καλύτερο λόγο τιμής/αυτονομίας. Η βασική του εκδοχή έχει εμβέλεια 305 χιλιόμετρα και κινητήρα ισχύος 136 ίππων -υπάρχει και έκδοση 204 ίππων. Το κόστος του με την επιδότηση ξεκινά από τα 30.992 ευρώ.

Η βασική έκδοση Standard Range Plus του Tesla Model 3 έχει πίσω κίνηση και κινητήρα 283 ίππων, κορυφαίες επιδόσεις και εμβέλεια που ξεπερνά λίγο τα 400 χιλιόμετρα. Προς το παρόν μπορείτε να το παραγγείλετε μόνο online, με προβλεπόμενη παράδοση το Νοέμβριο. Με εκτιμώμενη τιμή μετά την επιδότηση στα 41.365 ευρώ, αποτελεί μια από τις πλέον δελεαστικές προτάσεις οικογενειακού αυτοκινήτου.

Tο πολυαναμενόμενο ID.3 θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από αρχές Σεπτεμβρίου, με ισχύ 204 ίππων, 420 χλμ. εμβέλεια και κίνηση στους πίσω τροχούς. Είναι ένα πραγματικό οικογενειακό αυτοκίνητο, με πληρέστατο εξοπλισμό και μεγάλους χώρους. Η τιμή του, στα 34.810 ευρώ με επιδότηση, του εξασφαλίζει κορυφαίο λόγο κόστους/εμβέλειας.

Το Opel Corsa-e έχει μεγάλη εμβέλεια με μια πλήρη φόρτιση, έως 337 χιλιόμετρα και κόστος με επιδότηση που ξεκινά από τις 27.870 ευρώ. Το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων εξασφαλίζει πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ οι χώροι είναι άνετοι για 4 άτομα με αποσκευές. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 33.230 ευρώ χωρίς την επιδότηση.

Το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της VW αποδίδει 83 ίππους και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει στα 130 χλμ./ώρα. Με μια πλήρη φόρτιση των μπαταριών του, η εμβέλεια μπορεί να φτάσει έως τα 260 χιλιόμετρα. To κόστος με επιδότηση είναι 19.920 ευρώ και χωρίς επιδότηση ξεκινά από τις 23.750 ευρώ.

Το ηλεκτρικό e-208 διαθέτει κινητήρα 136 ίππων και εμβέλεια που φτάνει στα 340 χιλιόμετρα. Η τιμή της βασικής του έκδοσης με επιδότηση ανέρχεται στα 25.665 ευρώ και παρουσιάζει εξαιρετική σχέση τιμής/εμβέλειας. Οι τιμές του νέου Peugeot e-208 χωρίς την επιδότηση ξεκινούν από τις 30.600 ευρώ.

Το φτηνότερο ηλεκτρικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς έχει κόστος με επιδότηση 18.704 ευρώ και μια πλήρη φόρτιση η εμβέλεια του μπορεί να φτάσει στα 260 χιλιόμετρα.Το ηλεκτρικό του μοτέρ αποδίδει 83 ίππους και η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 130 χλμ./ώρα. Η τιμή του χωρίς επιδότηση ανέρχεται στα 22.300 ευρώ.

Το Nissan Leaf είναι ένα πραγματικά οικογενειακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που κοστίζει 35.117 ευρώ με επιδότηση στη νέα έκδοσή του e+. Ο κινητήρας του αποδίδει 217 ίππους ίππους ισχύος στους εμπρός τροχούς, ενώ η μέγιστη αυτονομία του με μια φόρτιση φτάνει στα 562 χιλιόμετρα. Οι τιμές του νέου Nissan Leaf e+ χωρίς επιδότηση ξεκινούν από τις 39.950 ευρώ με πληρέστατο εξοπλισμό. Υπάρχει φυσικά διαθέσιμη και η βασική έκδοση 150 ίππων.