Ρόσι: 100% Yamaha

Νίκος Τσιώκος
Ο Βαλεντίνο Ρόσι έβαλε τέλος στα σενάρια που τον ήθελαν στην Ducati το 2010, καθώς τόνισε ότι θα μείνει στη Yamaha τουλάχιστον την επόμενη σεζόν, ενώ για το 2011 δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να πάει και σε άλλο άθλημα. Για τις δοκιμές ο Ιταλός είπε ότι ήταν κρίμα που δεν πήρε την pole position. Στην καλή πρόσφυση και στο κράτημα, που είχε σήμερα η μοτοσικλέτα του, στάθηκε ο Κέισι Στόνερ στις δηλώσεις του μετά τις κατατακτήριες δοκιμές του Φίλιπ Άιλαντ. Ο Ντάνι Πεντρόσα αναφέρθηκε στην πτώση που είχε στα μισά της περιόδου.

Ο Κέισι Στόνερ έχει επιστρέψει στις πίστες πιο δυνατός από ποτέ, έπειτα από την απουσία του από αυτές για τρεις αγώνες, κάτι που το έδειξε με την pole position σήμερα στις κατατακτήριες δοκιμές του Φίλιπ Άιλαντ και στις δηλώσεις του μετά το τέλος αυτών τόνισε ότι η καλή πρόσφυση και το κράτημα που είχε η GP9 του έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα. «Η πίστα ήταν σε καλύτερη κατάσταση από το πρωί και βελτιωνόταν συνεχώς κατά τη διάρκεια του διημέρου.

Όλοι φυσικά θέλουν να έχουν στεγνό αγώνα καθώς ο βρεγμένος μπορεί να γίνει απρόβλεπτος και ένα μικρό λάθος μπορεί να σου στοιχίσει πολύ. Σε όλες τις συνθήκες η μοτοσικλέτα δούλεψε πολύ καλά. Τα τελευταία χρόνια η μοτοσικλέτα δουλεύει πολύ καλά εδώ αφού έχουμε καλή πρόσφυση και κράτημα. Φέτος βελτιώσαμε τη συμπεριφορά στις παρατεταμένες στροφές, είχαμε περισσότερη ταχύτητα μέσα στη στροφή, αλλά χωρίς πρόσφυση δεν μπορούσαμε να κάνουμε κάτι, άρα δουλέψαμε όλο το διήμερο για να βελτιωθούμε σε αυτό τον τομέα.

Η μοτοσικλέτα γενικά είναι τέλεια. Θα δούμε τι θα γίνει αύριο και θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Marlboro, η οποία θα μου επιτρέψει να βάλω νέα χρώματα στη μοτοσικλέτα για αύριο», είπε ο Αυστραλός. Από τη μεριά του ο Βαλεντίνο Ρόσι έβαλε τέλος στις όποιες φήμες τον ήθελαν να πηγαίνει στην Ducati το 2010 και δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να αγωνιστεί ακόμα και σε άλλο άθλημα το 2011. «Μερικά πράγματα με κάνουν και γελάω. Μερικές φήμες βασίζονται στην αλήθεια, αλλά όχι σε αυτή την περίπτωση.

Δεν έχω καταλάβει γιατί έχουν ξεκινήσει αυτές οι εικασίες, ίσως βασίζονται σε ελπίδες κάποιων. Πολλοί θα ήταν χαρούμενοι αν μετακόμιζα στην Ducati, αλλά δεν είναι αλήθεια. Το 2010 θα μείνω στη Yamaha 100% για δύο λόγους. Πρώτον έχω συμβόλαιο με τη Yamaha. Το συμβόλαιό μου είναι για ακόμα έναν χρόνο και δεν βλέπω κάτι άλλο πέρα από αυτό. Ο δεύτερος λόγος είναι ακόμα πιο σημαντικός. Δεν έχω καμία πρόθεση να φύγω από τη Yamaha το 2010 και εκτός από αυτό, ήδη, έχουμε μιλήσει για το μέλλον.

Στην Πορτογαλία ο Φουρουσάουα έριξε την ιδέα να επεκτείνουμε την συνεργασία μας μέχρι το τέλος της καριέρας μου. Ήταν μια πρόταση η οποία με ικανοποίησε. Όπως έχω πει από το Μισάνο, θα αποφασίσω για το μέλλον μου τον Ιούνιο κι αυτό διότι πρέπει να καταλάβω αν θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι με μοτοσικλέτες ή να πάρω κάποιο άλλο δρόμο. Η Ducati μπορεί να είναι μια από τις επιλογές. Αλλά αυτή η πιθανότητα δεν υπάρχει πριν από το 2011», δήλωσε, χαρακτηριστικά, ο «Γιατρός».

Όσον αφορά τις σημερινές δοκιμές τόνισε ότι είναι κρίμα που δεν κατέκτησε την pole position. «Πρέπει να περιμένουμε τις συνθήκες αύριο διότι ελπίζουμε να είναι στεγνά. Σήμερα δουλέψαμε καλά με τη μοτοσικλέτα, βρήκαμε ένα καλό στήσιμο και ήμουν αρκετά γρήγορος με τις τελευταίες ρυθμίσεις. Είναι κρίμα που δεν πήραμε την pole position, έκανα ένα μικρό λάθος στο T4 και δυστυχώς ο Κέισι με κέρδισε για λίγο.

Όπως και να έχει από τη μεριά του πρωταθλήματος είμαστε εντάξει, καθώς είμαι πιο γρήγορος από τον Χόρχε, έχουμε το πλεονέκτημα και ελπίζω αύριο να παλέψουμε για τη νίκη με τον Κέισι». Τέλος, ο Ντάνι Πεντρόσα έκανε λόγο για την πτώση που είχε στα μισά των δοκιμών. «Έπεσα στη δεύτερη στροφή, πραγματικά δεν κατάλαβα τι έγινε. Απλά ακούμπησα το φρένο και έπεσα. Αλλά ήταν στη μέση της περιόδου, έτσι πήγα πίσω και πήρα τη δεύτερη μοτοσικλέτα. Η πρώτη σειρά είναι καλή, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε λίγο στο ρυθμό μας, ο αγώνας είναι μεγάλος και είναι σημαντικό να είμαστε σταθεροί στο γυρολόγιο».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!