Και η Kawasaki στην Αυστραλία

Νίκος Τσιώκος
Η ομάδα της Kawasaki είναι η δεύτερη ομάδα που έριξε... πόρτα στις δοκιμές του Χέρεθ, για να πάει στην Αυστραλία και στο Φίλιπ Άιλαντ, όπου θα... έκανε παρέα στην Suzuki για να ολοκληρώσει τα τεστ για το 2008.


Ο «παλιός» Τζον Χόπκινς και ο «νέος» Μάρκο Μελάντρι δεν είχαν την ευκαιρία να να έχουν στην διάθεσή τους την νέα Ninja ZX-PR, όμως πήραν μια πρώτη... γεύση από τον καινούριο κινητήρα και εφοδιάστηκαν με πολλά περιφερειακά που έφερε το εργοστάσιο από το Ακάσι στην Αυστραλία. Βέβαια, μαζί με τους Χόπκινς και Μελάντρι ήταν και ο έμπειρος Ολιβιέ Ζακ, που έκανε και τον ταχύτερο γύρο της ημέρας.


Ο Χόπκινς, ωστόσο, ένιωσε λίγους πόνους στο τραυματισμένο πόδι, γεγονός που δεν στάθηκε εμπόδιο στον Αμερικανό να δουλέψει με το αφεντικό της ομάδας, Ναόγια Κανέκο. «Οδηγήσαμε πολύ περισσότερο από ότι οδηγούμε σε ένα αγωνιστικό διήμερο και αυτό μου προκάλεσε ένα μικρό πρόβλημα», ανέφερε ο Αμερικανός στο Δελτίο Τύπου της Kawasaki.


«Κάθε φορά που άλλαζα ταχύτητα, ο τένοντας του αστραγάλου μου, στο σημείο που βρίσκεται η μεταλλική πλάκα, μου προκαλούσε πόνο και πρήξιμο. Το γόνατό μου επίσης κλείδωνε, ιδιαίτερα στις αριστερές στροφές, κάτι που δείχνει ότι δεν είμαι στην καλύτερη φυσική κατάσταση. Παρόλα αυτά ήταν ωραία που δούλεψα με τον Ναόγια.


Επικοινωνήσαμε πολύ καλά και σίγουρα κάναμε καλή δουλειά στη βελτίωση της μοτοσικλέτας. Ο Ναόγια είναι πολύ μεθοδικός στην προσέγγισή του, αλλά έχει έναν καινούριο τρόπο να λύνει τα προβλήματα και ως αποτέλεσμα κάναμε μεγάλα βήματα προόδου. Τώρα απλά χρειάζομαι περισσότερη ώρα στην πίστα, αν μου το επιτρέψουν οι τραυματισμοί.


Το Φίλιπ Άιλαντ ήταν πάντα ένα δύσκολο σιρκουί για εμένα και δεν είχα ποτέ καλά αποτελέσματα, έτσι όσο περισσότερο χρόνο έχω στην πίστα αυτές τις τρεις ημέρες, τόσο καλύτερα θα είναι τα πράγματα», τόνισε ο αναβάτης της Kawasaki.


Αξιοσημείωτο είναι, ωστόσο, το γεγονός ότι οι χρόνοι του Χόπκινς ήταν αρκετά καλοί στο πρωινό σκέλος, αλλά με την πάροδο του χρόνου οι τραυματισμοί του τον εμπόδισαν να βελτιωθεί. Παρόλα αυτά κατάφερε να συμπληρώσει 76 γύρους. Από την άλλη ο Μάρκο Μελάντρι σημείωσε χρόνο 1.32.5, αλλά στόχος του είναι να πέσει στο 1.31 μέχρι το τέλος του τριημέρου, ενώ οι δοκιμές θα συνεχιστούν αύριο στο Φίλιπ Άιλαντ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!