Η Ford θέλει το χατ-τρικ στην Ιαπωνία

Gazzetta team
Η Ford θέλει το χατ-τρικ στην Ιαπωνία
Μετά τη νίκη στις δύο τελευταίες διοργανώσεις του ράλι Ιαπωνίας το 2007 και το 2008, η BP Ford Abu Dhabi World Rally Team πηγαίνει στο Hokkaido αυτή την εβδομάδα με σκοπό να  σφραγίσει την τρίτη συνεχόμενη νίκη της εκεί.
Ύστερα από μια δύσκολη περίοδο στις ασφάλτινες διαδρομές του γερμανικού ράλι, η Ιαπωνία φέρνει την ομάδα πίσω στους χωμάτινους δρόμους που προτιμά, μία επιφάνεια στην οποία οι οδηγοί της έχουν καλή προϊστορία στις επιτυχίες.

Ο πρωτοπόρος της ομάδας Μίκο Χιρβόνεν ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο ράλι Ιαπωνίας το 2007 και το 2008, ενώ ο ομόσταβλός του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα απέδειξε την άνεση που έχει στο χώμα με τις πρόσφατες νίκες του στη Νέα Ζηλανδία και τη Φινλανδία.

Ωστόσο ο Χιρβόνεν, μετά την πρόωρη αποχώρησή του από το ράλι Φινλανδίας μέσα στο «σπίτι» του πριν από έξι εβδομάδες, ίσως να υποχρεωθεί σε μια πιο προσεκτική προσέγγιση στις εναρκτήριες διαδρομές στην Ιαπωνία.

«Μετά το ατύχημα και την εγκατάλειψή μου στη Φινλανδία τόσο νωρίς, δεν έχω πρόσφατη συμμετοχή σε χωμάτινο αγώνα, διότι τα προηγούμενα χωμάτινα ράλι ήταν στο τέλος Μαΐου», δήλωσε ο 30χρονος Φινλανδός. «Η εναρκτήρια διαδρομή στην Ιαπωνία είναι στο Sapporo Dome (ασφάλτινη), και έτσι δεν υπάρχει δυνατότητα να επωφεληθώ από μία τελική δοκιμή σε μια σωστή χωμάτινη διαδρομή. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να επιστρέψω στο ρυθμό μου για το πρώτο στάδιο, αλλά δε θα είναι πρόβλημα. Θα έπρεπε να έχω την ταχύτητα για να παλέψω για τη νίκη, αλλά ο κύριος στόχος μου είναι να τελειώσω το έτος με μια σειρά δυνατών τερματισμών».

Αυτή θα είναι η τέταρτη συμμετοχή του 25χρονου Λάτβαλα στην Ιαπωνία. Το καλύτερό του αποτέλεσμα ήταν το 2008, όταν τερμάτισε δεύτερος, 31΄΄ πίσω από τον Χιρβόνεν. «Οι ειδικές είναι γρήγορες, αν και υπάρχουν δέντρα κοντά στο δρόμο, η ορατότητα στις στροφές είναι καλή και οι ταχύτητες παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Προτιμώ τα γρήγορα ράλι που ρέουν, όπως τη Νέα Ζηλανδία και τη Φινλανδία. Η Ιαπωνία είναι άλλο ένα ράλι αυτού του είδους, αν και οι δρόμοι είναι στενότεροι εδώ», δήλωσε ο Λάτβαλα.

«Η σιγουριά μου είναι πολύ μεγάλη σε αυτό τον τύπο δρόμου και θέλω να αγωνιστώ για το βάθρο. Είχα καλή ταχύτητα όταν κέρδισα στη Φινλανδία τον Ιούλιο, και το Focus RS WRC είναι ανταγωνιστικό σε αυτές τις συνθήκες, έτσι είμαι βέβαιος ότι ο τερματισμός μέσα στην πρώτη τριάδα είναι εφικτός», πρόσθεσε.

Ο Καλίντ Αλ Κασίμι με τον Μάικλ Ορ θα οδηγήσουν ένα τρίτο Focus RS WRC για την ομάδα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!