Με ή χωρίς F-duct στη Monza;
Ο Σαμ Μάικλ θα μείνει κατάπληκτος αν κάποια ομάδα της Φόρμουλα 1 απεγκαταστήσει το σύστημα F-duct για το ιταλικό γκραν πρι, αυτό το Σαββατοκύριακο.
Καταρχήν προέκυψε ότι η McLaren, η ομάδα που εφηύρε τον αγωγό μείωσης της κάθετης πίεσης στην πίσω πτέρυγα (F-duct), σκόπευε να τρέξει χωρίς τη χρήση του σε αυτό το υψηλής ταχύτητας σιρκουί.
Αναφορές λένε ότι ενώ η συσκευή φαίνεται να είναι ιδανική για το διάσημο γκραν πρι, η μοναδική ρύθμιση χαμηλής αεροδυναμικής πίεσης μπορεί να σημαίνει ότι η εξοικονόμηση βάρους και η μείωση έλξης είναι η καλύτερη λύση.
Στη συνέχεια ακούστηκε ότι η Renault εξετάζει επίσης την αφαίρεση του F-duct για τη Monza, εν μέσω φημών ότι η Ferrari μπορεί να δοκιμάσει επίσης μία λύση συμβατικής πτέρυγας στα δοκιμαστικά της Παρασκευής.
«Όπως και πολλές άλλες ομάδες, έτσι κι εμείς αξιολογούμε το κατά πόσο μπορούμε να κάνουμε τη συσκευή να δουλέψει στη Monza», παραδέχθηκε ο Τζέιμς Άλισον της Renault.
Αλλά στο Spa-Francorchamps πρόσφατα, ο τεχνικός διευθυντής της Williams, Σαμ Μάικλ, δήλωσε έκπληκτος που κάποιες ομάδες σχεδίαζαν να τρέξουν χωρίς το F-duct στη Monza.
«Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω αυτό. Δεν ξέρω από πού προήλθε αυτή η ιστορία, για να είμαι ειλικρινής. Νομίζω ότι απλά κάποιος παίζει», είπε ο Αυστραλός στους δημοσιογράφους.
Ο Μάικλ είπε ότι η χρησιμοποίηση του F-duct στην ιταλική πίστα δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ευφυΐα.
«Η πτέρυγα που έχουμε για τη Monza (με εγκατεστημένο το F-duct), προσφέρει μια τεράστια διαφορά έλξης. Έτσι, δεν καταλαβαίνω γιατί να μην το κάνει κανείς».
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!