Τα δοκιμαστικά "πονάνε" την BMW
Μία από τις καλύτερες αποδόσεις στο ευρωπαϊκό γκραν πριν της περασμένης Κυριακής ήταν αυτή του Καμούι Κομπαγιάσι με την BMW Sauber. Η καταπληκτική στρατηγική της ομάδας και ο καλός ρυθμός της C29 του χάρισαν τη έβδομη θέση.
Ύστερα από την άσχημη κατάταξη στα δοκιμαστικά (εκκίνησε 18ος) ή ομάδα ρίσκαρε ξεκινώντας τον ιάπωνα πιλότο με τη σκληρή γόμα της Μπρίτζεστον. Έτσι όσο οι υπόλοιποι επισκέπτονταν τα pits, αυτός μπόρεσε να μείνει στην πίστα σκαρφαλώνοντας μέχρι την τρίτη θέση. Με την απόδοση του μονοθεσίου σε καλά επίπεδα, ώστε να κρατηθεί μπροστά από τη Μακλάρεν του Μπάτον, μπήκε πολύ αργά για να φορέσει τη μαλακή γόμα όπως προβλέπουν οι κανονισμοί. Βγαίνοντας στην ένατη θέση αλλά με καινούρια ελαστικά, έμοιαζε να πετάει περνώντας τη Φεράρι του Αλόνσο και την Τόρο Ρόσο του Μπουεμί, κατακτώντας τελικά την έβδομη θέση.
Ο αρχηγός της ομάδας, Πίτερ Ζάουμπερ, ενώ ήταν ακόμα ενθουσιασμένος με την απόδοση του οδηγού του , επέστρεψε στο εργοστάσιο της ομάδας στο Χίνγουιλ, όντας πεπεισμένος ότι πρέπει να βελτιωθεί ο ρυθμός των δοκιμαστικών, αν θέλουν να κερδίσουν κι άλλους βαθμούς στους επόμενους αγώνες.
"Προσλαμβάνοντας έναν πρωτάρη είναι πάντα ένα ρίσκο, η απόδοση όμως του Καμούι την Κυριακή μας απέδειξε ότι κάναμε τη σωστή επιλογή" δήλωσε ο Ζάουμπερ στον επίσημο ιστοτόπο της Φόρμουλα 1. " Αυτού του είδους οι χρόνοι προϋποθέτουν και γρήγορο οδηγό και γρήγορο μονοθέσιο, δε γίνεται διαφορετικά. Το C29 έχει τεράστιες δυνατότητες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι εύκολο στους μηχανικούς και στους οδηγούς μας να το εκμεταλλεύονται κάθε φορά. Όταν συγκρίνω την απόδοση που είχαμε στα δοκιμαστικά της Βαλένθια, σε σύγκριση με τους χρόνους που είχαμε στον αγώνα, δε μπορώ να το εξηγήσω".
Ο Κομπαγιάσι συμφώνησε ότι θα πρέπει να βελτιωθεί η απόδοση του αυτοκινήτου στα δοκιμαστικά αν θέλουν να κερδίσουν κι άλλους πόντους στη βαθμολογία, δίνοντας τη δική του εξήγηση για το φαινόμενο της βελτιωμένης απόδοσης του αγώνα:
"Είναι πολύ ξεκάθαρο ότι η αδυναμία μας βρίσκεται στα δοκιμαστικά. Αν μπορέσουμε να σιγουρέψουμε καλύτερες θέσεις στην εκκίνηση θα μπορούσαμε να μπαίνουμε στη βαθμολογία πιο συχνά. Στη Βαλένθια ειδικά, υπήρχε μεγάλη διαφορά στην πίστα μεταξύ των δοκιμαστικών και του αγώνα. Η άσφαλτος είχε πολύ καλύτερο κράτημα και αυτό μας βοήθησε. Η διαδρομή γινόταν όλο και πιο σταθερή από άποψη κρατημάτων και ταυτόχρονα η απόδοση των φρένων και της πρόσφυσης βελτιωνόταν όσο το αμάξι γινόταν ελαφρύτερο".
Όλοι οι συντελεστές της ομάδας ελπίζουν ότι το σιρκουί στο Σίλβερστον στις 9 Ιουλίου, με τις μέτριες και γρήγορες στροφές, θα ταιριάξει καλύτερα στην C29 απ' ότι το αντίστοιχο της Βαλένθια.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!