Η αποτυχημένη ιδέα του Ατζούν και η σταθερή πτώση στα νούμερα τηλεθέασης του Survivor
- Η κατακόρυφη πτώση στα νούμερα τηλεθέασης
- Το «χαμένο» ενδιαφέρον των τηλεθεατών
- Η αλλαγή ημερομηνίας του τελικού
Aναμφίβολα, το φετινό Survivor αποτέλεσε το μεγαλύτερο χαρτί του ΣΚΑΪ, αφού από το ξεκίνημά του, σημείωσε τεράστια επιτυχία στα νούμερα τηλεθέασης. Είναι χαρακτηριστικό, πως «χτύπησε» μέχρι και πάνω από 40% τηλεθέαση αρκετές φορές, ενώ εκτός από το ενδιαφέρον που προκαλούσε στους τηλεθεατές το ριάλιτι επιβίωσης, θα έλεγε κανείς πως η καραντίνα των πρώτων μηνών του 2021, έπαιξε εξίσου σημαντικό ρόλο, άποψη βέβαια, που καταρρίφθηκε, μιας και το Survivor συνέχιζε να σαρώνει στη βραδινή ζώνη.
Η κατακόρυφη πτώση στα νούμερα τηλεθέασης
Τα δεδομένα, όμως, άλλαξαν, όταν η απόφαση του Ατζούν Ιλιτζαλί να παρατείνει το παιχνίδι κατά ένα μήνα, έφερε σημαντικές απώλειες στο παιχνίδι που μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και καταπώς φάνηκε δημιούργησαν αρχικά πονοκέφαλο στην παραγωγή και στη συνέχεια ανεπανόρθωτο πλήγμα. Για την ακρίβεια, μετά την αποχώρηση του Τζέιμς Καφετζή και του Νίκου Μπάρτζη, το Survivor άρχισε να χάνει την αίγλη του και τα νούμερα τηλεθέασης είχαν σημαντική πτώση, η οποία, μάλιστα, φάνηκε και στο Twitter. Υπενθυμίζεται πως η αποχώρηση του Νίκου Μπάρτζη έγινε trend, κάτι που δεν έχει ξανασυμβεί μέχρι τώρα. Τον Μάιο δε, το Survivor υποχώρησε μέχρι και στην τρίτη θέση, με 21% στην τηλεθέαση στο δυναμικό - με το MasterChef στην πρώτη θέση με 28% και τις Άγριες Μέλισσες στη δεύτερη με 27,7% - , πράγμα που χτύπησε πολλά καμπανάκια στον Ατζούν.
Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η αποχώρηση του Τριαντάφυλλου, του μοναδικού παίκτη που κρατούσε το ενδιαφέρον «ζωντανό» στο παιχνίδι, και κυρίως στα νούμερα τηλεθέασης, προκάλεσε τη δυσαρέσκεια των τηλεθεατών, φέρνοντας κι άλλη κατακόρυφη πτώση με 24,4%, έναντι του MasterChef που σημείωσε 32,2%. Δεν ήταν τυχαία, άλλωστε, και η κίνηση του Ατζούν να αλλάξει την ημέρα αποχώρησης των παικτών και να επιλέξει την Κυριακή, αφού την περασμένη Τετάρτη διεξήχθη ο τελικός του MasterChef που συγκέντρωσε μέχρι και 67,3%. Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, πως το Survivor κατά τις ημέρες προβολή του, κατακτούσε μεν την πρώτη θέση, όμως τα νούμερα δεν ήταν αυτά που είχε συνηθίσει να βλέπει η παραγωγή.
Το «χαμένο» ενδιαφέρον των τηλεθεατών
Τα τελευταία επεισόδια έχουν κουράσει τους τηλεθεατές, αφού ξέρουν πια τι να περιμένουν. Είναι σαν να παρακολουθούν σε «λούπα» τους τσακωμούς και τους αγώνες. Τα δύο στρατόπεδα που έχουν διαμορφωθεί στο Survivor, δεν έχουν να δώσουν το κάτι παραπάνω, ενώ ούτε τα βαρυσήματα έπαθλα μπορούν να κερδίσουν το χαμένο έδαφος. Στο Twitter δε, το Survivor δεν γίνεται πια trend, κάτι που εξίσου δείχνει πόσο «καταστροφική» ήταν η απόφαση του Ατζούν.
Η αλλαγή ημερομηνίας του τελικού
Όλα τα παραπάνω, οδήγησαν την παραγωγή του Survivor να πραγματοποιήσει νωρίτερα τον τελικό, από τις 17 Ιουλίου δηλαδή που ήταν στα πλάνα της. Για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστή η ακριβής ημερομηνία, ωστόσο ενδέχεται να γίνει ή στα τέλη Ιουνίου ή στις πρώτες ημέρες του Ιουλίου. Παρ΄όλα αυτά, αν δεν είχε ανακοινωθεί η παράταση και συγχρόνως δεν είχαν αποχωρήσει τα δύο δυνατά του χαρτιά, αυτό του Τζέιμς Καφετζή και του Νίκου Μπάρτζη, είναι δεδομένο πως το Survivor θα ήταν ο κυρίαρχος στη βραδινή ζώνη.
Πηγή: Reader.gr
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Ένταση μεταξύ Παπαδάκη και Άδωνι για το δημογραφικό: «Τι μου λέτε τώρα, μην κοροϊδεύουμε τον κόσμο» (vid)
- Ξέσπασε η Σκορδά για το σποτ και έβαλε τα κλάματα η Παραδεισανού: «Στα 41 μου δεν αισθάνομαι ότι έχω σβήσει πολλά κεράκια» (vid)
- Απίστευτα λεφτά για τον Παππά από Survivor και Bachelor: Ξεπερνούν τις 150.000 € (vid)