Ζάκερμπεργκ για τις αποκαλύψεις κατά του Facebook: «Δεν είναι αλήθεια όλα αυτά» (pic)

Newsroom
Ζάκερμπεργκ για τις αποκαλύψεις κατά του Facebook: «Δεν είναι αλήθεια όλα αυτά» (pic)
Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ απάντησε στις καταγγελίες της πρώην product manager του Facebook Φράνσις Χάουγκεν.

Θέση μέσω μακροσκελούς τοποθέτησής του στο… Facebook, πήρε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ο ιδρυτής της διάσημης και επιτυχημένης πλατφόρμας, ώστε να τοποθετηθεί για τις καταγγελίες που έχει εξαπολύσει η πρώην product manager του Facebook Φράνσις Χάουγκεν, ότι η εταιρεία βάζει το συμφέρον της πάνω από τον άνθρωπο.

«Δεν είναι αλήθεια» τόνισε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ που συμπλήρωσε: «Στην καρδιά αυτών των κατηγοριών είναι η ιδέα ότι βάζουμε το κέρδος πάνω από την ασφάλεια και την ευημερία. Και αυτό απλά δεν είναι αλήθεια.

Το επιχείρημα ότι εσκεμμένα προωθούμε περιεχόμενο που κάνει θυμωμένους τους ανθρώπους για το κέρδος, είναι βαθιά παράλογο. Βγάζουμε χρήματα από διαφημίσεις και οι διαφημιστές διαρκώς μας λένε ότι δεν θέλουν τις διαφημίσεις τους δίπλα σε επιβλαβές ή οργισμένο περιεχόμενο.

Αν θέλαμε να αγνοήσουμε την έρευνα, γιατί να δημιουργήσουμε ένα ερευνητικό πρόγραμμα- κορυφαίο στη βιομηχανία- για να κατανοήσουμε αυτά τα σημαντικά ζητήματα; Αν δεν ενδιαφερόμασταν για την καταπολέμηση του επιβλαβούς περιεχομένου, γιατί να απασχολούμε τόσο περισσότερους ανθρώπους από κάθε άλλη εταιρεία στον τομέα μας που είναι αφοσιωμένοι σε αυτό;

 

Αν θέλαμε να κρύψουμε τα αποτελέσματά μας, γιατί να υιοθετήσουμε ένα κορυφαίο επίπεδο διαφάνειας και αναφοράς για το τι κάνουμε; Και αν τα social media ήταν υπεύθυνα για την πόλωση της κοινωνίας όπως κάποιοι ισχυρίζονται, τότε γιατί βλέπουμε να αυξάνεται η πόλωση στις ΗΠΑ ενώ παραμένει αμετάβλητη ή μειώνεται σε πολλές χώρες με την ίδια βαριά χρήση των social media;».

Ο Ζάκερμπεργκ αναφέρθηκε και στην καταγγελία της Χάουγκεν ότι η αλλαγή στους αλγορίθμους για το news feed που έκανε το Facebook το 2018 ενίσχυσαν το διχαστικό περιεχόμενο:

«Αυτή η αλλαγή εμφάνισε λιγότερα viral βίντεο και περισσότερο περιεχόμενο από φίλους και συγγενείς. Το κάναμε γνωρίζοντας ότι θα σήμαινε πως ο κόσμος περνά λιγότερο χρόνο στο Facebook, αλλά αυτή η έρευνα έδειξε ότι είναι το σωστό για την ευημερία των ανθρώπων. Είναι αυτό κάτι που θα έκανε μία εταιρεία που είναι επικεντρωμένη στο να βάζει το κέρδος πάνω από τους ανθρώπους; Ενδιαφερόμαστε βαθιά για ζητήματα όπως η ασφάλεια, η ευημερία και η ψυχική υγεία».