To φαινόμενο «Squid Game»: 111 εκατομμύρια θεάσεις σε 28 μέρες, οι ιστορίες πίσω από τους πρωταγωνιστές (vid)
- Η υπόθεση του Squid Game
- Τα χρηματικά ποσά
- Τεράστια επιρροή
- Η έμπνευση για την σειρά - Η ζωή του δημιουργού
- Οι πρωταγωνιστές
Η σειρά «Squid Game» (το παιχνίδι του καλαμαριού) δεν έχει συμπληρώσει ένα μήνα προβολής και ήδη «σπάει» κάθε ρεκόρ.
Συγκεκριμένα, η «φρενίτιδα» που έχει προκληθεί στους τηλεθεατές από την πρώτη μέρα προβολής του στο Netflix, αποτυπώνεται και στους αριθμούς.
Σύμφωνα με το Reuters, σε 28 ημέρες προβολής του έχει 111.000.000 θεάσεις, την ώρα που σε όλο τον κόσμο όσοι παρακολουθούν Netflix είναι περίπου 208.000.000. Το έχουν δει, δηλαδή, ήδη οι μισοί.
Είναι νούμερο ένα σε 94 χώρες και στην Ελλάδα είναι επίσης στην πρώτη θέση συνεχώς, την οποία κατέκτησε δυο ημέρες μετά την πρώτη προβολή του.
«Το Squid Game έφτασε επίσημα σε 111 εκατομμύρια θαυμαστές, καθιστώντας το μεγαλύτερο λανσάρισμα της σειράς μας ποτέ», ανέφερε το Netflix στο Twitter.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
Πιο συγκεκριμένα, από την κυκλοφορία του στις 17 Σεπτεμβρίου, ξεπέρασε την προηγούμενη κορυφαία σειρά του Netflix, το «Bridgerton», η οποία είχε φτάσει τα 82 εκατομμύρια προβολές στις πρώτες 28 ημέρες κυκλοφορίας της.
Ο συν-διευθύνων σύμβουλος και διευθυντής περιεχομένου του Netflix, Τεντ Σαράντος, δήλωσε, σε διάσκεψη τεχνολογίας στην Καλιφόρνια τον περασμένο μήνα, ότι έμειναν όλοι έκπληκτοι από το πόσο δημοφιλές έχει γίνει το «Squid Game».
Η υπόθεση του Squid Game
Πρόκειται για μια σειρά θρίλερ, της οποίας ουσιαστικά η υπόθεση είναι ο «θάνατός σου, η ζωή μου». Οι πρωταγωνιστές μπαίνουν σε ένα μέρος όπου διαγωνίζονται σε παιδικά κορεάτικα παιχνίδια με θανατηφόρες συνέπειες σε μια προσπάθεια να κερδίσουν 45,6 δισεκατομμύρια γουόν (38 εκατομμύρια δολάρια).
Ένας πρέπει να μείνει ζωντανός, ο οποίος θα πάρει και το τεράστιο χρηματικό ποσό.
Τα χρηματικά ποσά
Πρόκειται για ένα σήριαλ το οποίο κόστισε συνολικά 20 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία -όπως φαίνεται- θα τα πάρει πίσω... τριπλάσια.
Σύμφωνα με το Reuters, το Netflix θα δαπανήσει περισσότερα από 500 εκατομμύρια δολάρια για περιεχόμενο που παράγεται γενικά στη Νότια Κορέα φέτος.
Τεράστια επιρροή
Η επιρροή είναι τόσο μεγάλη που ακόμα και τα ρούχα που φορούν οι πρωταγωνιστές στην σειρά, σαν διαγωνιζόμενοι του παιχνιδιού, έχουν αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την δημιουργία αποκριάτικων στολών και όχι μόνο.
Η έμπνευση για την σειρά - Η ζωή του δημιουργού
Ούτε οι ίδιοι οι συντελεστές της σειράς δεν περίμεναν ότι θα είχε τέτοια απήχηση και επιτυχία καθώς οι ηθοποιοί είναι πλέον οι πιο ακριβοπληρωμένοι αλλά και οι πιο περιζήτητοι στα αμερικανικά σόου όπως αυτό που παρουσιάζει ο Τζίμι Φάλον.
Η σειρά γράφτηκε πριν από 13 χρόνια στην οποία ο δημιουργός του Χουάνγκ Ντονγκ-Χιουκ σχεδόν περιέγραψε τη ζωή του.
Όπως έχει γίνει γνωστό, ήταν άνεργος και τον έπνιγαν τα χρέη με αποτέλεσμα να επιστρέψει στο πατρικό του σπίτι. Μάλιστα από την αγωνία του έχασε τα δόντια του.
Η μόνη του παρηγοριά ήταν τα ιαπωνικά κόμικ manga από όπου και εμπνεύστηκε το «παιχνίδι του καλαμαριού».
Αξίζει να σημειωθεί πως την σειρά συνεχώς την απέρριπταν τα κανάλια, όμως το 2018 το Netflix θέλοντας να γιγαντώσει την επιρροή του στην αγορά της Ασίας, αποφάσισε να το προβάλει.
Οι πρωταγωνιστές
Ο Χου σέι Παρκ, ο παίκτης νούμερο 218 της σειράς, ξεκίνησε την καριέρα του από το μουσικό θέατρο. Έγινε σούπερ σταρ σε... μια νύχτα. Η Χο-Γιον Τζανγκ, ευρύτερα γνωστή ως νούμερο 67 του «Squid Game», υποδύεται μία Βοριοκορεάτισσα που έχει φύγει από την χώρα της.
Ωστόσο η ηθοποιός, μετά την προβολή της σειράς είναι περιζήτητη στα πιο ακριβά ντεφιλέ της Ευρώπης και των ΗΠΑ.