Για ένα λάθος της τάξεως των 20 πενών σε πάρκινγκ του επιβλήθηκε πρόστιμο 273 λιρών

Newsroom
Για ένα λάθος της τάξεως των 20 πενών σε πάρκινγκ του επιβλήθηκε πρόστιμο 273 λιρών
Ένας οδηγός στην Αγγλία πλήρωσε ακριβά το λάθος που έκανε σε χώρο στάθμευσης.

Ξινή βγήκε σε έναν Άγγλο μια οικογενειακή βόλτα, έπειτα από ένα λάθος που έκανε σε χώρο στάθμευσης. Μάλιστα, προειδοποίησε τους άλλους οδηγούς να είναι προσεκτικοί, καθώς έλαβε μια κλήση 273 λιρών για ένα λάθος της τάξεως των 20 πενών!

Ο Λι Τέιλορ και η οικογένειά του σε μια βόλτα που έκαναν το περασμένο καλοκαίρι στο Ρέντκαρ, πάρκαραν το αυτοκίνητό τους σε έναν χώρο στάθμευσης πληρώνοντας 3,3 λίρες για τετράωρη διαμονή.

Μέχρι εκεί όλα καλά. Όμως λίγες εβδομάδες αργότερα ο 38χρονος έλαβε ένα πρόστιμο 100 λιρών. Ο λόγος ήταν ότι είχαν πληρώσει για το πάρκινγκ την τιμή που ισχύει από Δευτέρα έως Παρασκευή και ενώ είχαν βρεθεί εκεί το Σάββατο που η τιμή είναι στις 3,5 λίρες. Ο Τέιλορ επικοινώνησε με τους υπεύθυνους του πάρκινγκ εξηγώντας τους τι είχε γίνει και τους ζήτησε να μην ισχύσει το πρόστιμο. Τους είπε να πληρώσει μόνο τη διαφορά των 20 πενών.

Πάρκινγκ

Ο 38χρονος οδηγός ισχυρίζεται ότι η εταιρεία δεν του απάντησε ποτέ και λίγο αργότερα έλαβε μια ακόμα ειδοποίηση ότι το πρόστιμο είχε αυξηθεί στις 273 λίρες επειδή δεν το είχε πληρώσει. Το επόμενο βήμα αν δεν πλήρωνε αυτό το ποσό ήταν η δικαστική οδός.

«Συνειδητοποίησα ότι είχα κάνει ένα απρόσεκτο λάθος πληρώνοντας την τιμή που ισχύει από Δευτέρα έως Παρασκευή αντί για την τιμή του Σαββάτου των 3,5 λιρών. Δηλαδή είχα πληρώσει 20 πένες λιγότερο. Το μηχάνημα δεν μου ζήτησε αλλαγή. Δεν υπήρχε τρόπος να επικοινωνήσω απευθείας με την εταιρεία και έκανα εγγράφως έφεση, ζητώντας να πληρώσω το υπόλοιπο ποσό. Δεν λάβαμε καμία απάντηση από την εταιρεία και μερικές εβδομάδες αργότερα, με ενημέρωσαν ότι το πρόστιμο είχε αυξηθεί επειδή δεν είχα πληρώσει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα», ανέφερε ο Τέιλορ.

«Έκανα πάλι έφεση γραπτώς, δηλώνοντας ότι δεν είχα πάρει απάντηση για την πρώτη έφεσή μας. Πέρασαν μερικές εβδομάδες χωρίς καμία ενημέρωση και έλαβα μια επιστολή από μια εταιρεία χρέους που έλεγε ότι το χρέος είχε μεταβιβαστεί σε αυτούς και πως έπρεπε να πληρώσω 273 λίρες, ειδάλλως θα αντιμετώπιζα δικαστικές διαδικασίες. Επικοινώνησα με αυτή την εταιρεία και μου είπαν ότι δεν υπήρχε τρόπος να ασκηθεί έφεση και έπρεπε να πληρώσω το ποσό για να μην πάω δικαστικά. Αισθάνομαι ότι με αυτό τον τρόπο οι εταιρείες εκμεταλλεύονται και φοβίζουν τον κόσμο για να πληρώνουν παράλογα πρόστιμα», συμπλήρωσε.