O... θρύλος σχετικά με τον λόγο που εξαφανίστηκε ο κλόουν των McDonald's
Οι λίγο μεγαλύτεροι σε ηλικία θα θυμούνται τον χαμό που είχε γίνει όταν άνοιξε το πρώτο McDonald's στην Ελλάδα, αλλά και την πελατεία που είχαν τα υπόλοιπα καταστήματα που άνοιξαν σε όλη την χώρα.
Μπορεί πλέον η ποιότητα των burger στην χώρα μας να έχει ανέβει πολύ υψηλά, όμως τα Mac συνεχίζουν να αποτελούν σταθερή... αξία. Ειδικά για μετά τις βραδινές εξόδους.
Όχι μόνο εδώ, αλλά παγκοσμίως, τα McDonald's έχουν συνδυαστεί με τον διάσημο κλόουν τους, τον Ronald McDonald που αποτελούσε το σήμα κατατεθέν της επιχείρησης.
Λέμε «αποτελούσε» και όχι «αποτελεί», καθώς από τα περισσότερα καταστήματα έχει εξαφανιστεί, με την πηγή του προβλήματος να ξεκινάει πίσω στο 2016. Τότε που ο Ντόναλντ Τραμπ κέρδιζε τις εκλογές και η Λέστερ έκανε την μεγάλη έκπληξη, τερματίζοντας πρώτη στην Premier League.
Το καλοκαίρι εκείνης της χρονιάς λοιπόν και συγκεκριμένα τον Αύγουστο, έγινε viral ένα video που έδειχνε έναν κλόουν σε πάρκινγκ του Wisconsin και θύμιζε το στιλ του Pannywise από το IT που θα κυκλοφορούσε το 2017.
Το τρομακτικό αυτό σκηνικό άρχισαν να το αντιγράφουν και άλλοι στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Αγγλία και στην Αυστραλία, τρομοκρατώντας τους περαστικούς. Οι αρχές ξαφνικά βρέθηκαν μπροστά σε έναν τεράστιο μπελά, καθώς ανησυχούσαν πως κάποιες ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει αυτό το στιλ για κάποια μαζική επίθεση.
Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα καταστήματα να σταματήσουν να πουλάνε στολές και μάσκες κλόουν, ενώ στο πλαίσιο αυτό τα McDonald's αποφάσισαν να αποσύρουν τον Ronald McDonald, καθώς υπήρχε κίνδυνος να συνδεθεί με κάποια εγκληματική ενέργεια που μπορεί να γινόταν εκείνη την εποχή.
Ακόμα και τώρα όμως που έχει περάσει το σχετικό hype, δεν έχει επιστρέψει στην ενεργό δράση, με το site της εταιρίας στην Μεγάλη Βρετανία να αναφέρει: «Φοβόμαστε ότι ο Ronald McDonald δεν εμφανίζεται πλέον στη διαφήμιση της McDonald's στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ απασχολημένος δουλεύοντας για εμάς. Συχνά ταξιδεύει πάνω-κάτω στη χώρα για να βοηθήσει στην προώθηση προϊόντων μας και επισκέπτεται τα εστιατόριά για να βεβαιωθεί ότι όλοι απολαμβάνουν τα γεύματά τους».