Η Chanel έκανε αυξήσεις στα προϊόντα της για 4η φορά μέσα στην πανδημία: Αναλυτικές οι τιμές της Classic Flap
Κάτι δεν κατάλαβαν καλά, φαίνεται, στην εποχή της πανδημίας, στην πολυτελή γαλλική μάρκα Chanel, καθώς αποφάσισαν να αυξήσουν τις τιμές στις τσάντες τους λίγο πριν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Λεπτομέρεια; Για τέταρτη φορά κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Δύο μοντέλα τσαντών της Chanel, το 2.55 και το Timeless Classic, πρόκειται να εκτιναχθούν ξανά στα ύψη, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουν αυξηθεί κατά 16% και σχεδόν 30% αντίστοιχα σε σύγκριση με το κόστος τους τον Σεπτέμβριο του 2021 και τον Δεκέμβριο του 2020. Κόστος το οποίο δεν ήταν φθηνό εξ αρχής.
Bathed in light, CHANEL’s codes take on singular accents against an untamed backdrop. The CHANEL Cruise 2021/22 collection campaign, photographed by Inez & Vinoodh.
— CHANEL (@CHANEL) November 10, 2021
The collection is now available in boutiques.#CHANELCruise #CHANEL
See more at https://t.co/PJxLlx2xRv
«Όπως όλες οι μεγάλες μάρκες πολυτελείας, προσαρμόζουμε τακτικά τις τιμές μας για να λαμβάνουμε υπόψη τις αλλαγές στο κόστος παραγωγής μας και τις τιμές των πρώτων υλών, καθώς και τις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών», δήλωσε ένας εκπρόσωπος της γαλλική εταιρίας, σύμφωνα με το Reuters.
«Η τιμή μιας τσάντας Chanel αντικατοπτρίζει όχι μόνο την αίσθηση της αποκλειστικότητας, αλλά και τις αξίες μας», πρόσθεσε ένας εκπρόσωπος της στο Sotheby's: «Η αγορά μιας τσάντας Chanel φέρει μαζί της, τη διάσημη τεχνογνωσία και το γαλλικό σχέδιο. Μια αδιάκοπη δέσμευση για διατήρηση των δεξιοτήτων και της δεξιοτεχνίας, πρωτοποριακή κατασκευή και εγγυημένη προέλευση των πρώτων υλών».
The CHANEL Cruise 2021/22 collection makes a stop-over in the south of France.
Photographed by Inez & Vinoodh.
The collection is now available in boutiques.#CHANELCruise #CHANEL
See more at https://t.co/PJxLlx2xRv— CHANEL (@CHANEL) November 10, 2021
Πριν από τον Μάρτιο του 2020, το Classic Flap της μάρκας είχε τιμή 5.400 ευρώ. Τον Ιούνιο του 2020, αυξήθηκε στα 6.200 ευρώ. Στα 6.500 τον Οκτώβριο και 6.750 τον Ιούλιο του 2021. Η προσαρμογή της τιμής αυτού του μήνα φτάνει πλέον τα 7.750.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με αναλυτές, οι πωλήσεις στη Chanel μειώθηκαν 17,6%, αλλά εξακολουθούσε να είναι μια από τις πιο κερδοφόρες εταιρείες στον κλάδο επειδή το βασικό της περιθώριο κέρδους ήταν περίπου στο 20%.