ΗΣΑΠ: Πώς εκτελούνται τα δρομολόγια, θα αργήσει η αποκατάσταση της γραμμής
Τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε νωρίς το πρωί της Τρίτης (16/11) μετά από σύγκρουση του μηχανήματος που καθάριζε τις γραμμές του ΗΣΑΠ με το βαγόνι στο σταθμό του Αγίου Νικολάου.
Ένας εργαζόμενος είναι νεκρός και άλλοι δύο τραυματίες, οι οποίοι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο.
Στο σημείο έχουν διακοπεί τα δρομολόγια, ενώ συρμοί κυκλοφορούν από τον Πειραιά έως την Ομόνοια και από τα Άνω Πατήσια έως την Κηφισιά.
Κλειστοί παραμένουν οι σταθμοί:
- Βικτώρια
- Αττική
- Άγιος Νικόλαος
- Κάτω Πατήσια
- Άγιος Ελευθέριος
Νωρίτερα ο Νίκος Χαιρέτας, διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, ανέφερε πως η διαδικασία για να απελευθερωθούν οι γραμμές από τις μηχανές «θα πάρει ώρες».
Το σχέδιο της αποκατάστασης της γραμμής έχει ως εξής: Οι εργαζόμενοι θα βγάλουν το ένα βαγόνι από το μηχάνημα Λοκομοτίβα και τα τρία τελευταία από το συρμό του ΗΣΑΠ.
Μετά θα εκτροχιάσουν το δεύτερο βαγόνι από το λοκομοτίβα για να το τραβήξουν πίσω και το τελευταίο (αυτό που έχει συγκρουστεί) θα το σηκώσουν με γερανό αφού πρώτα το ξεκολλήσουν από το συρμό, σύμφωνα με το reader.gr.
Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ, Σπύρος Ρεβύθης, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «το ειδικό μηχάνημα λείανσης, ξεκινώντας την πορεία του από την Κηφισιά, όπως διαπιστώθηκε, είχε πρόβλημα στα σύστημα πέδησης (φρένα) με αποτέλεσμα να αποκτήσει ανεξέλεγκτη ταχύτητα, 50 χιλιόμετρα την ώρα, λόγω της κατηφορικής κλίσης της γραμμής του ΗΣΑΠ. Εάν δεν το σταματούσε ο συρμός που είχε τοποθετηθεί μεταξύ των σταθμών Αγ. Νικολάου και Αττικής, προκειμένου να ανακόψει την πορεία του, θα έφθανε στον Πειραιά και κανείς δεν ξέρει τι θα μπορούσε να συμβεί …».
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, επέβαιναν επτά εργαζόμενοι. Κάποιοι πήδηξαν στον σταθμό του Ν. Ηρακλείου προκειμένου να σωθούν.. ..όμως χάσαμε το συνάδελφο μας, ήταν μαζί με τον οδηγό. «Είναι μια δύσκολη μέρα για όλους μας. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του εκλιπόντος» σημείωσε ο κ. Ρεβύθης και πρόσθεσε πως θα έπρεπε να υπάρχει δικλείδα ασφαλείας στο μηχάνημα, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε.