Οι εκδόσεις «Διόπτρα» έπαιξαν έξυπνα με τα #100ευρω πρόστιμο και έκλεψαν τις εντυπώσεις

Newsroom
Οι εκδόσεις «Διόπτρα» έπαιξαν έξυπνα με τα #100ευρω πρόστιμο και έκλεψαν τις εντυπώσεις
Άλλοι το λένε «επιθετικό marketing», άλλοι μια… πανέξυπνη ιδέα. Εμείς προτιμούμε το δεύτερο.

Το θέμα της ημέρας είναι η απόφαση της Κυβέρνησης να βάλει 100 ευρώ πρόστιμο στους 60 και άνω που δεν έχουν εμβολιαστεί κατά του κορονοϊού και εδώ και ώρες το hashtag #100ευρω είναι το Νο.1 στο twitter, καθώς συζητιέται από πολλούς.

Πολλοί το λένε επιθετικό marketing, ωστόσο η «Διόπτρα» έπαιξε έξυπνα και είχε μια ευφυέστατη ιδέα. Άδραξε την ευκαιρία από το trend των #100ευρω και πρότεινε να βάζουν και αυτοί με τη σειρά του πρόστιμο 100 ευρώ, σε όσους δεν… διαβάζουν 5 βιβλία τον χρόνο.

Η πρότασή τους είχε απήχηση από τον κόσμο από κάτω, που το διασκέδασε και με το παραπάνω ενώ θύμισαν και την πρόταση που είχαν καταθέσει το 2012, όπου είχαν γράψει: «Θα βελτιωνόμασταν ως χώρα αν όποιος διάβαζε 25 βιβλία τον χρόνο θα κέρδιζε αφορολόγητο.

 

Μπράβο στον admin…