Ανακοίνωση της Lidl: «Θα έρθουμε σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα»

Newsroom
Ανακοίνωση της Lidl: «Θα έρθουμε σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα»
Η ανακοίνωση του Lidl για το περιστατικό με την 70χρονη που αναγκάστηκε να κλέψει για να φάει.

Το θέμα με την ηλικιωμένη γυναίκα που λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε, αναγκάστηκε να κλέψει κάποια τρόφιμα από ένα σούπερ μάρκετ, έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις.

Και αυτό γιατί όταν οι πολίτες που ήταν παρόντες στην σύλληψή της, ζήτησαν από τον υπεύθυνο του καταστήματος να πληρώσουν εκείνοι, αυτός δεν δέχθηκε και ζήτησε να συνεχιστεί η διαδικασία του αυτόφωρου.

Για το θέμα που προέκυψε παρενέβη το Υπουργείο Ανάπτυξης, ενώ τοποθετήθηκε και η ίδια εταιρία, λέγοντας πως θα επικοινωνήσει με την πελάτισσα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

 

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».