Εστιατόριο έχασε χιλιάδες λίρες καθώς φαρσέρ έκανε κράτηση για όλα τα τραπέζια!
«Θύμα» μιας κακόγουστης και επιζήμιας φάρσας έχει πέσει ιδιοκτήτης εστιατορίου στο Μάντσεστερ, καθώς ένας ασυνείδητος φαρσέρ είναι η αιτία της ζημίας χιλιάδων λιρών.
Το εστιατόριο Rafters στο Riverside House Hotel στην περιοχή Peak District εκτιμά ότι έχει χάσει σχεδόν 4.000 λίρες λόγω της «εφιαλτικής» φάρσας ενός ασυνείδητου, που πήρε τηλέφωνο και «έκλεισε» όλα τα τραπέζια για το μεσημέρι Κυριακής.
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Alistair Myers, είπε ότι παρατήρησε κάτι πολύ περίεργο και πρωτόγνωρο να συμβαίνει καθώς κανείς από τους υποτιθέμενους πελάτες που είχαν κάνει κράτηση, δεν απάντησε ποτέ στις κλήσεις και τα email για επιβεβαίωση.
Μιλώντας στο Manchester Evening News, ο Myers είπε: «Επιβεβαιώνουμε όλες τις μελλοντικές μας κρατήσεις κατά τη διάρκεια της εβδομάδας - μια κλήση ευγένειας σχετικά με τις διατροφικές επιθυμίες, τις αλλεργίες κτκλ, ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι.
Λοιπόν, καθώς το κάναμε για αυτήν την ερχόμενη Κυριακή, υπάρχουν πολλά λανθασμένα νούμερα. Οι πελάτες μπορεί να μας δίνουν λάθος αριθμό περιστασιακά, μπορεί να συμβεί. Όμως όταν αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε τις διευθύνσεις email για να επιβεβαιώσουμε τις κρατήσεις, τα mail μας επιστρέφονταν με την ένδειξη λανθασμένα.
«Αρχίζουμε να το εξετάζουμε, σκεπτόμενοι ότι «αυτό δεν μπορεί να είναι σωστό». Εξετάζουμε λοιπόν τις διευθύνσεις IP που χρησιμοποιήθηκαν και βρήκαμε ότι ένα άτομο στις 3 Ιανουαρίου σε διάστημα δύο ωρών, έκανε όλες αυτές τις κρατήσεις».
Συνολικά, 23 τραπέζια «κλείστηκαν» με δόλο στο εστιατόριο, τα οποία ο Myers υπολόγισε ότι κόστισε περίπου 4.000 λίρες!
Τώρα, το εστιατόριο έχει εισαγάγει ένα σύστημα κρατήσεων για να αποτρέψει αυτό να συμβεί ξανά και επικοινώνησε με την αστυνομία για την κακόγουστη και ζημιογόνα φάρσα.