Παρήγγειλαν πίτσα, αλλά όταν την άνοιξαν διαπίστωσαν πως τη μισή την είχε φάει ο ντελιβεράς (vid)

Newsroom
Παρήγγειλαν πίτσα, αλλά όταν την άνοιξαν διαπίστωσαν πως τη μισή την είχε φάει ο ντελιβεράς (vid)
Η κάμερα ασφαλείας έπιασε την διανομέα να τρώει την πίτσα στο αυτοκίνητό της.

Μια οικογένεια στην Αγγλία παρήγγειλε πίτσα για να περάσει ένα ευχάριστο βράδυ στο σπίτι, όμως τα πράγματα εξελίχθηκαν κάπως περίεργα όταν ο διανομέας που ήταν γυναίκα παρέδωσε το πακέτο.

Ο Stuart Knight έκανε την παραγγελία από την Pizza Express, ωστόσο όταν έφτασε το πακέτο παρατήρησε ότι το κουτί δεν ήταν σφραγισμένο. Στη συνέχεια μόλις το άνοιξε, με έκπληξη διαπίστωσε ότι έλειπαν τα μισά κομμάτια.

Λίγο αργότερα βλέποντας το βίντεο από την κάμερα ασφαλείας του σπιτιού του, είδε την οδηγό που του είχε φέρει την παραγγελία, να κάθεται μέσα στο αυτοκίνητο έξω από τον δρόμο του και να τρώει την πίτσα.

Έτσι αποφάσισε να μοιραστεί το απόσπασμα στο διαδίκτυο προκειμένου να προειδοποιήσει κι άλλους πελάτες να ελέγχουν τα φαγητά τους όταν τα παραλαμβάνουν. Το θέμα πήρε διαστάσεις και η εταιρεία διανομής, άρχισε να ερευνά το περιστατικό, για να διαπιστώσει αν η συνεργάτιδά της έχει ενεργήσει με τρόπο που δεν τηρεί την πολιτική της.

 

«Οι πίτσες ήταν καλές, αλλά τα κουτιά ήταν ανοιχτά. Όταν τα παιδιά μου τα άνοιξαν διαπίστωσαν ότι έλειπαν κομμάτια. Στην αρχή νόμιζα ότι το κάνουν για λόγους οικονομίας. Μπήκα στην σελίδα του καταστήματος για να τσεκάρω πόσα κομμάτια βάζουν στο κουτί και οι φωτογραφίες έδειχναν πολλά περισσότερα», ανέφερε ο 46χρονος πατέρας, ο οποίος κατάλαβε ότι κάτι περίεργο είχε συμβεί. Έτσι κοίταξε το βίντεο από την κάμερα ασφαλείας και διαπίστωσε ότι η γυναίκα που έκανε την παραγγελία, είχε βάλει... χέρι στο φαγητό τους.

Αφού ανακάλυψε τι είχε συμβεί κάλεσε την εταιρεία ντελίβερι για να παραπονεθεί και έλαβε επιστροφή χρημάτων. Παρόλα αυτά δεν τον ενημέρωσαν για το μέλλον της υπαλλήλου, η οποία κατά την γνώμη του έπρεπε να απολυθεί μετά από αυτό που έκανε.

Από τότε, ελέγχει κάθε παραγγελία που κάνει, για να βεβαιωθεί ότι δεν έχει παραβιαστεί και προτρέπει όλους τους πελάτες να κάνουν το ίδιο.